صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






علت «مرگ بر آمریکا»ی ملت ایران، خوی استکباری و برتری‌طلبی آن‌ها است

امام جمعه رشت علت مرگ بر آمریکای ملت ایران را خوی استکباری، برتری طلبی، انسان کشی و… خواند و گفت: این ها اراده کردند تا نسل مسلمانان را از دنیا بردارند. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) در رابطه با پیش نیازهای زندگی مشترک زوج جوان با […]

کد خبر : 33156 | 10:17 ق.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۷

امام جمعه رشت علت مرگ بر آمریکای ملت ایران را خوی استکباری، برتری طلبی، انسان کشی و… خواند و گفت: این ها اراده کردند تا نسل مسلمانان را از دنیا بردارند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) در رابطه با پیش نیازهای زندگی مشترک زوج جوان با بیان اینکه باید زوج ها به یکدیگر احترام متقابل داشته باشند، اظهار کرد: دیگر پیش نیاز زوجین جوان، خوش خلقی و رعایت اخلاقی دینی و اسلامی است که پیش نیاز همه مسئولان و عهده دارانِ مسئولیت در جامعه است.

وی با اشاره به وجود انسان های با اخلاق خوب گفت: شخص با اخلاق خوب از کرامت اخلاقی، خانواده ای با نجابت، ایمان و صداقت برخوردار بوده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر زوج ها خوش اخلاق نباشند می توانند این کار را در خانه تمرین کنند، افزود: اخلاق زیبا، گشاده دستی همراه با تدبیر و عقلانیت و غیرت از واجبات یک زندگی سالم در روایات است.

فلاحتی شیرینی زندگی را اخلاق خوش دانست و با ذکر حدیثی از امام رضا(ع) بیان کرد: اگر اخلاق نباشد خانه همیشه برای زوج ها زندان است.

خطیب جمعه رشت سکوت و لبخند را تسکین دهنده درد ها دانست و اذعان کرد: پیش نیاز دیگر یک زندگی سالم خوش زبانی است.

وی با بیان اینکه با کنترل زبان میتوان بسیاری از افق ها را روشن نگه داشت گفت: امام علی(ع) می فرمایند که از دروغ و فحش دوری کنید، زیرا کلمات تند می توانند زندگی را بهم بزنند.

فلاحتی در خطبه دوم‌ نماز جمعه این هفته رشت با بیان اینکه انسان بی تقوا در دنیا و آخرت ذلیل است اظهار کرد: تقوا انسان را در دنیا عزیز می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به در پیش بودن ۱۳آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال۱۳۵۸ گفت: امام از این حرکت دانشجویان به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز افزود: دانش آموزان  آینده سازان جامعه اسلامی و امید ما در ایران هستند و ما از تمام متولیان خواستار تربیت اسلامی هستیم.

فلاحتی با بیان اینکه  ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است، اذعان کرد: یکی از بزرگترین پروژه های سامان بخشی، مسئله ساماندهی فرهنگی است که هنوز کاری انجام نداده و در ابتدای راه هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ۱۵ آبان روز وقف، با بیان اینکه وقف میراث ماندگار است گفت: چهارشنبه ۲۸ صفر روز رحلت پیامبر عظیم الشان و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و پنجشنبه ۲۹ صفر نیز روز شهادت امام رضا(ع)است.

وی با اشاره به عکس العمل رسانه های خبری دنیا از اجتماع بزرگ اربعین، اذعان کرد: دشمن دیگر نتوانست سکوت کنند و با یک حماقت سکوت خود را شکست.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه در روزهای جنگ که جوانان ما در جبهه های نبرد می جنگیدند، عده ای دیگر به فکر پست و مقام خود بودند و اکنون فقط نق می زنند گفت: اکنون شما دیگر تصمیم گیرنده نیستید.

** علت مرگ بر آمریکای ملت ایران خوی استکباری و برتری طلبی آن ها است

نماینده ولی فقیه در گیلان علت مرگ بر آمریکای ملت ایران به دلیل خوی استکباری، برتری طلبی، انسان کشی، ترویج ایستادگی در مقابل مردم مسلمان، نابودی هواپیما با بیس از ۲۰۰ سرنشین، جنگ تحمیلی، فروش اسلحه های شیمیایی و … خواند و بیان کرد: این ها اراده کردند تا نسل مسلمانان را از دنیا بردارند.

** در آینده ای نه چندان دور شاهد نابودی آمریکا خواهیم بود

خطیب جمعه رشت بخشی از مشکلات جامعه را از تحریم و بخش دیگر را از بی تدبیری برخی مسئولین دانست و با اشاره به تحریم های آمریکا، گفت: ترامپِ گاودوش بداند که ملت ایران، یک مشت محکم بر دهان همه قدرت های سلطه جهانی خواهند زد.

فلاحتی در پایان تصریح کرد: در آینده ای نه چندان دور شاهد نابودی آمریکا خواهیم بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد