صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۱۳ آبان، نماد استکبارستیزی ملت ایران است

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که ما در جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه ای قرار داریم، بیان کرد: دولت در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد. حمید رضایی، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان فومن، ۷ آبان در جلسه هماهنگی گرامیداشت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت […]

کد خبر : 33164 | 7:23 ق.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۷

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که ما در جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه ای قرار داریم، بیان کرد: دولت در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.
حمید رضایی، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان فومن، ۷ آبان در جلسه هماهنگی گرامیداشت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی به همه شیعیان ایران و جهان، اظهار کرد: اربعین امسال باشکوه تر از سال های قبل در حال اجراست و از شهرستان فومن هم تعداد کثیری از همشهریان ما در این پیاده روی میلیونی و معنوی حضور پیدا کرده اند.

وی با اشاره به حوادث تاریخی ۱۳ آبان از جمله تبعید امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان معترض به رژیم شاه در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸، افزود: بر کسی پوشیده نیست که رژیم استکباری و در راس آن آمریکا تمام تلاش خود را در این چهل سال کرده که ملت و انقلاب اسلامی را به زانو در بیاورد و در این راه بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات را برای مردم ما به وجود آورده، اما مقاومت و اعتقاد راسخ مردم و بزرگان نظام در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی به گونه ای بوده که هیچگاه دشمن نتوانسته به اهداف خبیث خود برسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال های اخیر همه شاهد بودند که با توجه به موانع و مشکلات پیش آمده در سطوح بین المللی تمهیدات و تدابیر لازم توسط دولت انجام شده تا آمریکا که به هیچ معاهده و عهدی پایبند نیست، به مردم آسیب وارد نکند.

معاون فرماندار فومن، با اشاره به برجام، عنوان کرد: علی‌رغم اینکه جامعه جهانی به این امر اذعان دارد که ایران رفتار معقولانه و قابل عرفی در سطح دیپلماسی و بین المللی در قابل برجام از خود نشان داده، رئیس جمهور آمریکا همچنان دست از دشمنی و مشکل سازی برای کشور ما بر نداشته و از روی عمد ۱۳ آبان پیش رو را آغازی برای تحریم های جدید علیه ایران قرار داده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که ما در جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه ای قرار داریم، اظهار کرد: دولت در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد و لذا کارشکنی و مانع تراشی برای دولت در عرصه های اقتصادی کمک به دشمن و تضعیف قوای خودی است.

رضایی، ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ملت ایران دانست و یادآور شد: ما باید نشان دهیم که آمریکا به عرف و قواعد بین المللی متعهد نبوده و به ناحق تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران ایجاد کرده و لذا وظیفه داریم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، هر چه با شکوه تر از سال های قبل حضور پیدا کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد