صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای به شرح زیر به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان صادر کرد. در روز شمار تاریخ میهن اسلامی عزیزمان، یوم الله ۱۳ آبان رویدادها و خاطراتی را تداعی می کند که نشان دهنده مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌ها است. بی […]

کد خبر : 33171 | 9:19 ب.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۷

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای به شرح زیر به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان صادر کرد.

در روز شمار تاریخ میهن اسلامی عزیزمان، یوم الله ۱۳ آبان رویدادها و خاطراتی را تداعی می کند که نشان دهنده مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌ها است. بی تردید همبستگی مردم مسلمان و انقلابی، هوشیاری و بصیرت دانش آموزان و دانشجویان و پیروی از رهنمودهای امام راحل قدّس سرّه و مقام معظّم رهبری حفظه الله، در ۴۰ سال گذشته موجب فروپاشی هیمنه پوشالی استکبار شده است و ۱۳آبان روز برجسته سازی و تجلی بخشی به ارزش های والای انقلاب اسلامی و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی برای محکومیت قدرت طلبان و باطل اندیشان جهانی است.
مردم گیلان در ۱۳ آبان امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا را که برآمده از شعور سیاسی نسبت به سیاست های استکباری دولت آمریکا است همچون گذشته با فریادی رساتر سر می دهند. اینجانب ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و با توجه به شرائط خاص جهانی و منطقه ای از همه مردم شریف استان گیلان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان و فرهیختگان دعوت می کنم تا در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان حضور پر رنگ و حماسی داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد