صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خطر ترامپ‌های کوچک داخلی بیش از رئیس جمهور آمریکا است

نماینده مردم رشت در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه نگرانی من از ترامپ‌های کوچک داخلی است گفت: برخی از سیاست مداران داخلی خودباوری خود را از دست داده و گمان می‌کنند عزت و پایداری کشور در تداوم با ارتباط با آمریکا است هاجر تحریری نیک صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس […]

کد خبر : 33186 | 7:56 ق.ظ | ۱۳ آبان , ۱۳۹۷

نماینده مردم رشت در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه نگرانی من از ترامپ‌های کوچک داخلی است گفت: برخی از سیاست مداران داخلی خودباوری خود را از دست داده و گمان می‌کنند عزت و پایداری کشور در تداوم با ارتباط با آمریکا است

هاجر تحریری نیک صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نقشه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اظهار کرد: اصلی‌ترین درس ۱۳ آبان باور نیروی جوان بود و تسخیر لانه جاسوسی نشان از بصیرت جوانان در دشمن شناسی بود.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) که ۱۳ آبان را انقلاب دوم نامیده بودند افزود: یکی از مهم‌ترین درس‌ها که مسئولان باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، استفاده از نیروی کار و استعداد جوانان در شاخه‌های مدیریتی کشور همانند زمان انقلاب است.

این فعال سیاسی با تأکید بر اعتماد و استفاده از نیروهای جوان گفت: در ۱۳ آبان، شوکت دروغین آمریکا با اقدام دانشجویان ایرانی با تسخیر لانه جاسوسی در مجامع بین‌المللی شکست و دشمن بیش از پیش در عرصه جهانی شناخته شد.

نیک صفت با اذعان به بصیرت و بیداری مردم گیلان بیان کرد: خداوند دشمنان ایران اسلامی را از کسانی قرار داده که خودشان به شناساندن خود کمک کرده و زحمت مارا کم می‌کنند و با سیاست‌های خود و اطلاع رسانی فضای مجازی خود را با با پیام‌هایشان به مردم می‌شناسانند.

نماینده مردم رشت در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم وارثان انقلاب هستند گفت: اقتدار ما یک اقتدار جهانی است و اتکای ما پس از خداوند به حضور همیشه در صحنه مردم است.

وی با اذعان به اینکه نگرانی من از ترامپ‌های کوچک داخلی است افزود: برخی از سیاست مداران داخلی خودباوری خود را از دست داده و گمان می‌کنند عزت و پایداری کشور در تداوم با ارتباط با آمریکا است و گرنه مردم ایران همواره بصیرت و بیداری خود را نشان داده‌اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به ایجاد فرصت حضور در صحنه مردم در جمهوری اسلامی بیان کرد: در تمام مواردی که به سرنوشت مردم مربوط بود، این مردم بودند که تصمیم گرفتند و با توجه به علاقه بین امام و مردم بصیرت و آگاهی و دوراندیشی همواره در مردم ایران بود.

نیک صفت با اشاره به رفتارهای کینه توزانه ترامپ تصریح کرد: او می‌خواهد با فشارهای اقتصادی به مردم فشار بیاورد تا با ایجاد نفاق بین مردم و مسئولان اهداف سودجویانه خود را پیاده کند اما باید بدانیم او بیشتر به دنبال فشار روانی است و با توجه به قدرت رسانه‌ای که در اختیار استکبار جهانی است بمباران رسانه‌ای و روانی به جوانان و مردم ایران وارد می‌کنند اما همراهی مردم با ولایت فقیه موجب شناخخت سریع ترفندهای آمریکایی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی به آمریکا ندارد و به تدبیر مسئولان داخلی مرتبط است و اجازه ندهند، سیاست‌های آمریکایی جمه معل بپوشد و فاصله قول و عمل خود را کم کرده و وعده‌های خود را عملیاتی کنند.

نماینده مردم رشت در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مسئولان تمهیدات لازم را برای تحمل فشارها از سوی مردم فراهم کنند افزود: همه این موارد دست به دست هم می‌دهد تا ما بتوانیم آنچه دشمن می‌خواهد اعمال کمنند با شکست مواجه شود.

نیک صفت با اشاره به معافیت هشت کشور از تحریم‌های نفتی ایران بیان کرد: ترامپ با توجه به اهدافی که دارد به این هشت کشور نیاز دارد بنابراین معافیت خرید نفت را برای این کشورها اعلام کرد و این رفتار ترامپ موجب می‌شود راهپیمایی امسال ۱۳ آبان پرشورتر شود.

این فعال سیاسی رمز ایستادگی ملت را باور و اعتقادات آن‌ها عنوان کرد و گفت: هرچند رسانه در اختیار ابر قدرت‌ها است اما امسال جمعیت زوار اربعین یک رسانه جهانی برای انعکاس قدرت اسلام در دنیا بود که باور و اعتقادات آن‌ها را به گوش ابر قدرت‌های دنیا می‌رساند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد