صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان صومعه سرا + تصاویر

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان صومعه سرا با سخنرانی حضرت آیت الله سید احمد خاتمی، شامگاه چهار شنبه، پنجم تیر در مصلای این شهرستان برگزار گردید. امام جمعه موقت تهران گفت: جریان‌های باطل بسیاری در لباس حق برای کم‌رنگ کردن مشارکت ملت در پای صندوق‌های رأی در دوران انتخابات اخیر ایران فعال بودند. آیت‌الله […]

کد خبر : 3324 | 5:02 ق.ظ | ۸ تیر , ۱۳۹۲

SONY DSC

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان صومعه سرا با سخنرانی حضرت آیت الله سید احمد خاتمی، شامگاه چهار شنبه، پنجم تیر در مصلای این شهرستان برگزار گردید.

امام جمعه موقت تهران گفت: جریان‌های باطل بسیاری در لباس حق برای کم‌رنگ کردن مشارکت ملت در پای صندوق‌های رأی در دوران انتخابات اخیر ایران فعال بودند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت برای شهیدان اقدامی مؤثر برای ماندگاری نظام است.

وی با اشاره به دیدگاه قرآن کریم نسبت به جریان‌ها و مباحث مختلف در طول تاریخ، تصریح کرد: از منظر قرآن همواره دو جریان «حق» و «باطل» از ابتدای خلقت تا کنون متداول بوده و تا قیامت نیز ادامه دارد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: جایگاه افراد در راستای جریان حق و باطل بسیار مهم است تا مواضع هر فرد مشخص شود.

وی با بیان اینکه گاهی باطل در لباس حق بین مردم ظاهر می‌شود، متذکر شد: این باطل در ظاهر حق موجب فتنه‌انگیزی و پوشاندن هویت واقعی حق می‌شود.

خاتمی، تبیین جایگاه شهدا در مراسم گرامیداشت آنها را ضرورتی فراموش نشدنی خواند و افزود: بصیرت واقعی موجب تشخیص حق از باطل می‌شود.

وی با تصریح به اینکه جریان حق همواره جریانی آسمانی و خدایی است، گفت: اخلاص در جریان حق موج می‌زند و همواره خواستار حکومت خدا و عزت دین الهی است.

*صاحبان پرچم‌های قدرت در دنیا شیاطین هستند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه حکومت الهی ذکر زبان تمام انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ بوده است، ادامه داد: آنها به دنبال اجرای حدود خدا، گسترش دین الهی و باز پس‌گیری حق مظلوم از چنگال ظالم بودند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان امروز راه پر پیچ و خم زیادی را در پیش دارند، متذکر شد: در لا به‌لای راه پر پیچ و خم زندگی جوانان پرچم‌هایی رنگارنگ برای جلب توجه آنها برافراشته شده و تکان می‌خورد.

خاتمی خاطر نشان کرد: جوانان مراقب باشند که بیرق‌های باطل شیاطین در کمین جوانان کشور است و بدون کسب اطلاع و سنجش عواقب آن زیر حمایت هر پرچمی قد علم نکنند.

وی، تعدادی از پرچم‌های برافراشته در جامعه کنونی را پرچم‌های قدرت و برخی را بیرق‌های خدمت عنوان کرد و گفت: شیاطین صاحبان پرچم‌های قدرت در دنیا هستند.

عضو هیئت ‌رئیسه مجلس خبرگان، باطل را شامل تشنگان قدرت و به دنبال سهم‌خواهی در حکومت‌ها دانست و بیان کرد: جریان اینگونه افراد هرگز رنگ خدایی ندارد.

وی به ایام انتخابات اخیر و مناظره‌های برخی کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و متذکر شد: در ایام انتخابات نیز مسئله تاحدی به صورت جریان حق و باطل دنبال می‌شد.

خاتمی با بیان ضرورت توجه فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی، افزود: مباحث فرهنگی کم ارزش‌ترین مسئله در مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری بود.

وی، جریان برخی کاندیداهای ریاست جمهوری را غلط و بدون رنگ خدایی دانست و اظهار کرد: نباید افراد زیر جریان حمایتی آنها گام بردارند.

DSC07386

*ولایت فقیه تنها جریان حاکم بر نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت تهران، تنها جریان حاکم بر نظام جمهوری اسلامی را «جریان ولایت فقیه » برشمرد و افزود: ولایت فقیه تنها یک جایگاه رهبری نیست بلکه نایب امام عصر (عج) بوده و در زمان غیبت آن حضرت باید به ولی فقیه مراجعه شود.

خاتمی افزود: جریان حق، خدایی است و رهبری جامعه نیز به فضل الهی ذره‌ای عطش قدرت در وجود و اعتقادشان نیست.

وی، اخلاص مقام معظم رهبری را به معنای واقعی اعتقاد به خدا خواند و خاطرنشان کرد: هر جریانی به جز ولایت فقیه اساساً باطل و رد است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان متذکر شد: حق، صادق است اما باطل مدام رنگ عوض کرده و خود را در لباس حق مخفی می‌کند

وی با اشاره به جریان انتخابات اخیر در ایران و شوم‌افکنی گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای انحراف افکار عمومی، تصریح کرد: انتخابات در ایران و میزان مشارکت در آن امر مهمی بود که ملت به آن بصیرت و اشراف کامل داشتند.

خاتمی افزود: جریان‌های باطل بسیاری در لباس حق برای کم‌رنگ کردن مشارکت ملت در پای صندوق‌های رأی در دوران انتخابات اخیر ایران فعال بودند.

*کسانی که در مقابل رهبری موضع‌گیری کنند باید منتظر پیامد این مواضع از طرف ملت باشند

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب در نخستین مصاحبه خود در مورد مواضع کشور خوب سخن گفت، یادآور شد: دفاع از حق و حقوق ملت، روشن‌سازی مواضع آمریکا و اینکه ما وامدار هیچ‌کسی نیستیم از جمله سخنان رئیس جمهور منتخب ملت بود.

امام جمعه موقت تهران، ولایت فقیه را رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و متذکر شد: کسانی که در مقابل رهبری جامعه اسلامی موضع‌گیری کنند باید منتظر عواقب و پیامد مواضع خود از طرف ملت باشند.

وی اذعان کرد: ولایت فقیه شاخص ملت در نظام جمهوری اسلامی است و هیچ‌کس حتی رئیس جمهور منتخب نیز حق موضع‌گیری در برابر آن را ندارد.

خاتمی با بیان اینکه شعار ملت همواره «ما همه سرباز توأیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توأیم خامنه‌ای» است، افزود: اخلاص مقام معظم رهبری در جریان حق و طبق مبنای اعتقادات خدایی است.

وی با اشاره به تشکیل گروه‌های ضد اسلامی مختلف در کشور و تلاش دشمنان در راستای حمایت از این گروه‌ها و نابودی انقلاب اسلامی، یادآور شد: از اوایل تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون جریان‌های باطل فراوانی بر ملت تحمیل شد.

*حماسه 8 و 9 دی فریاد عشق به رهبری و حمایت از انقلاب بود

امام جمعه موقت تهران برپایی روزنامه کمونیستی، جریان گروه فرقان به رهبری گودرزی با هدف ترور زنان و مردان بی‌گناه، ایجاد گروه منافقان و ترور بیش از 18 هزار نفر به بهانه‌های مختلف و جریان گروه‌های ملی مذهبی را از جمله جریان‌های باطل مذکور برشمرد.

وی اذعان کرد: تمام این جریان‌ها به دلیل اینکه رنگ خدایی و حق در آنها وجود نداشت بسیار زود پاشیده شده و از بین رفت.

خاتمی به جریان بنی‌صدر در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بنی‌صدر سنبل فردی لج‌باز، خود بزرگ‌بین و مغرور  بود که خود را در قیاس با رهبری جامعه اسلامی می‌پنداشت.

وی، فتنه 88 را عبارت آخر تمام فتنه‌ها و جریان‌های ضد اسلامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون دانست و یادآور شد: جریان فتنه 88 برنامه‌ریزی و عملیاتی شد تا به عنوان آخرین تیر ارسالی کمر ولایت را بشکند.

این مسئول با تصریح بر اینکه فریاد مردم گیلان در روز 8 دی و ملت کشور در 9 دی فریاد عشق به رهبری و حمایت از انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: کسانی که ولایت را نشانه روند، با خشم ملت و ایستادگی آنها در هر شرایطی مواجه می‌شوند.

وی متذکر شد: فتنه 88 هرگز فراموش شدنی نیست و دست دشمن بار دیگر برای ملت رو شد.

امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه فتنه مذکور موجب رنجش و ناراحتی مقام معظم رهبری شده است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری پس از پایان فتنه فرمودند که «من از فتنه‌گران به نزد خداوند بزرگ شکایت کرده‌ام».

DSC07405

*آمریکا در تداوم جریان‌های باطل است

وی، مشارکت 85 درصدی ملت در انتخابات سال 88 را یک سود بزرگ برای کشور خواند و تصریح کرد: سود مشارکت ملت در انتخابات 88 با فتنه فتنه‌گران سوزانده شد.

خاتمی به فرجام حق و باطل از دیدگاه خداوند اشاره کرد و گفت: کف، نماد باطل است و طبق فرموده خدا باطل رفتنی بوده و هرگز ماندگار نیست.

وی، انقلاب اسلامی را حکومت و جریانی حق خواند که همواره ماندگار و جاوید در دنیا می‌درخشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به عاقبت ظلم‌ها و کشتار صدام در طول حکومتش، گفت: صدام در طول 35 سال حکومت خود بیش از یک‌میلیون نفر را کشت اما سرانجام وی نیز مانند شاه ایران و بسیاری از حاکمان مستبد و باطل به وضع کثیفی کنار زده شد.

وی، چشم‌انداز باطل را نابودی خواند و تصریح کرد: این چشم‌اندازها به فضل و وعده الهی همواره تحقق می‌یابد اما برخی غافل از معجزه صبر، عجولانه فکر و عمل می‌کنند.

خاتمی، آمریکا را در تداوم همان جریان‌های باطل دانست و تصریح کرد: به امر الهی روزی این ابر قدرت جهانی متلاشی می‌شود.

*نظام جمهوری اسلامی تا ظهور مهدی موعود (عج) ماندگار می‌ماند

وی با بیان اینکه برخی کاندیداهای ریاست جمهوری با تأسی از شبکه‌های بیگانه ماهواره‌ای در مناظره‌های خود سخن می‌گفتند، افزود: نظام جمهوری اسلامی با وجود تمام مشکلات در آستانه سقوط نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ایران در حوزه اقتصادی و برخی حوزه‌های دیگر دچار مشکل است اما نه به شدت و سختی که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای و کاندیداهای ریاست جمهوری بر آن اذعان داشتند.

وی، حضور ملت در انتخابات اخیر کشور را مثال‌زدنی خواند و اظهار کرد: اوباما با وجود این همه موج بصیرت و آگاهی ملت باز در حال خمیازه کشیدن است.

خاتمی با تأکید بر اینکه افق انقلاب اسلامی ماندگار و حق است، متذکر شد: نظام جمهوری اسلامی با عزم الهی و به دست «روح‌الله خمینی (ره)» بنیان یافته است که با عنایت خداوند تا ظهور حضرت حجت (عج) ماندگار می‌ماند.

 

DSC07222

DSC07270

DSC07297

DSC07315

DSC07351

DSC07354

DSC07374

DSC07375

DSC07364

DSC07379

DSC07385

DSC07399

DSC07406

DSC07410

DSC07416

DSC07417

DSC07427

DSC07431

DSC07455

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد