صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت ایران با اسلام انقلاب و ولایت فقیه پیوندی ناگسستنی دارند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به دو مناسبت حساس مذهبی و انقلابی اربعین حسینی و یوم الله سیزدهم آبان گفت: ملت عزیز ایران در عمل اثبات کردند که علی رغم همه مشکلات و سختی ها، پیوندی ناگسستنی با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه دارند و تحت هیچ شرایطی از این عهد […]

کد خبر : 33323 | 8:11 ق.ظ | ۲۴ آبان , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به دو مناسبت حساس مذهبی و انقلابی اربعین حسینی و یوم الله سیزدهم آبان گفت: ملت عزیز ایران در عمل اثبات کردند که علی رغم همه مشکلات و سختی ها، پیوندی ناگسستنی با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه دارند و تحت هیچ شرایطی از این عهد و پیمان، دست نخواهند کشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی سه شنبه ۲۱ آبان در جلسه ای که با رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد،با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مراسم و مناسبت های انقلابی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: همه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مرکز و استان ها باید برای برگزاری باشکوه مناسبت های حساس آتی مهیا باشند.

لطفی در ادامه به حضور بی بدیل و پرشور مردم در مناسبت های اربعین حسینی و یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و اظهار داشت: در این مقطع بسیار حساس، مردم بصیر، فهیم و زمان شناس ایران اسلامی در عمل اثبات کردند که علی رغم همه تنگناها و شرایط سخت اقتصادی و مشکلاتی که دشمن برای ما رقم زد، پیوند ناگسستنی خود را با اسلام عزیز، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، حفظ می کنند و این پیوند، تحت هیچ شرایطی، گسستنی نبوده و نخواهد بود.

وی در خصوص اجتماع عظیم و باشکوه اربعین حسینی امسال گفت: دشمن از ماه ها پیش، برای اختلاف افکنی و ایجاد خدشه در روابط دو کشور برادر و شیعه ایران و عراق تحرکاتی را آغاز کرده بود و در ابعاد گوناگون برای کمرنگ کردن این مراسم، برنامه ریزی کرده بود تا این حرکت پرافتخار و ماندگار و بی بدیل تشیع را در دنیا کمرنگ کند ولی در عمل، مشاهده کردیم که اربعین امسال، با شکوه تر از هر سال برگزار شد.

لطفی اضافه کرد: با وجود این که ملت ایران، تحت فشار و تنگنای اقتصادی و تحریم های شدید قرار داشت و علی رغم توطئه ها و شیطنت هایی که از سوی دشمن صورت گرفت، بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی به کربلا مشرف شدند و از این منظر، باید به همه کسانی که توفیق حضور در این راهپیمایی را پیدا کردند، زیارت قبول گفت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، همچنین از تلاش حداکثری و وظیفه شناسی و اقدام به هنگام و ستودنی همه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان قدردانی کرد و بیان داشت: امسال باشکوهترین مراسم ضداستکباری با حضور پرشور همه اقشار مختلف مردم برگزار شد و این حضور در این مقطع حساس، پیام خاصی داشت و پاسخ کوبنده ای به تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمن بود.

وی در ادامه از حضور تحسین برانگیز و حماسی مردم تشکر کرد و گفت: خدا را شاکریم که در این شرایط، ملت ایران پرشورتر از همیشه در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند و به مراسمی به یادماندنی مبدل شد.

لطفی افزود: اولین مناسبتی که پیش رو داریم مراسم یوم الله نهم دیماه روز میثاق امت با ولایت است. این مراسم در ایامی برگزار می شود که نظام سلطه به دنبال شبهه افکنی و توطئه بر علیه نظام و ملت ایران است و به همین دلیل ضرورت دارد تا با تلاش شبانه روزی و با یاری خداوند، این مراسم باشکوه، عظمت و  مشارکت همه تشکل های مردمی برگزار شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مبنای این مراسم، روز نهم دی است و برنامه هایی که قبل از این روز برگزار می شود، مراسم مقدماتی و بسترساز است تا روز نهم دی به عنوان یک مراسم ملی و سراسری به صورت حماسی و یکپارچه در سراسر کشور برگزار می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان به اهمیت هفته بسیج و روز پنجم آذر نیز اشاره کرد و یادآور شد: بسیج، مایه افتخار و یک دستاورد بی بدیل و یادگار حضرت امام راحل است و شایسته است، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک مراسم در تراز و شأن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی داشته باشیم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با همه توان، نهایت همکاری و همراهی را با نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و متولیان برگزاری این هفته خواهد داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد