صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی ملت ایران است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی ملت ایران است گفت: بسیج در قدرت دفاعی نیز دارای قدرت پایان ناپذیری است. به گزارش ایسنا، سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری هفته بسیج که در سالن شهدای صالحین برگزار شد، اظهار کرد: بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت شعار […]

کد خبر : 33358 | 12:27 ب.ظ | ۲۸ آبان , ۱۳۹۷

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی ملت ایران است گفت: بسیج در قدرت دفاعی نیز دارای قدرت پایان ناپذیری است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری هفته بسیج که در سالن شهدای صالحین برگزار شد، اظهار کرد: بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت شعار هفته بسیج امسال است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال مصادف با هفته وحدت است، تصریح کرد: بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به تصور اشتباه برخی افراد که بسیج را یک سازمان اداری تصور می‌کنند، گفت: این تصوری اشتباه است زیرا بسیج، تمام ملت ایران را شامل می شود که خالصانه توان و قدرت خود را برای خدمت به همنوعان و تعالی کشور در طبخ اخلاص می گذارند.

عبدالله پور با بیان اینکه امروز بسیج از حالت کشوری خارج و در آن سوی مرزها تبدیل به الگویی شده است، افزود: امروز بسیاری از کشورها برای حل مشکلات کشورشان از مدل الگوی بسیج استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج به تمام مستضعفان دنیا آموخته که چگونه در برابر زورگویی ها بایستند یادآور شد: کابینه اسرائیل اکنون در حال فروپاشی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج سیاسی است اما سیاست زده و جناحی نیست، گفت: بسیج وابسته به جریان خاصی نیست و امروز بهترین مدافعان را از جنس بسیج در کشور داریم.

عبدالله پور، امام خمینی (ره) را مظهر بسیج در کشور عنوان کرد و گفت: بسیج در قدرت دفاعی نیز دارای قدرت پایان ناپذیری است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر در گیلان اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه های هفته بسیج در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدمت رسانی و … برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد