صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






میدان مبارزه با کفر به واسطه وجود جوانان انقلاب خالی نیست

سردار محمدعلی حق‌بین در نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «علیرضا نظری» که در مسجد جامع رحیم آباد شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب هنوز برای ضربه زدن به این نظام توطئه چینی می کنند. وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته شاهد پشتیبانی […]

کد خبر : 33360 | 11:28 ق.ظ | ۲۸ آبان , ۱۳۹۷

سردار محمدعلی حق‌بین در نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «علیرضا نظری» که در مسجد جامع رحیم آباد شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب هنوز برای ضربه زدن به این نظام توطئه چینی می کنند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته شاهد پشتیبانی ملت بزرگ ایران از آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) و شهدا و همچنین پیروی از ولایت فقیه بودیم، ادامه داد: رمز ماندگاری و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان همین حضور همیشگی ملت ایران بوده است.

سردار حق‌بین با اشاره به اینکه برای ماندگاری، عزت و افتخار نظام مقدس اسلامی خون‌های زیادی تقدیم شده است، گفت: به رغم تهدیدات، تحریم‌ و فشارها از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران هنوز جوانانی همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که برای دفاع از این مرز جان خود را فدا می کنند.

وی ادامه داد: مدافعان حرم از جمله این جوانان هستند که کیلومترها دورتر از خاک وطن برای دفاع از سرزمین، انقلاب و ناموس خود به جنگ با دشمن می پردازند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به ثبت‌نام بسیاری از جوانان انقلابی ایران برای حضور در میدان های نبرد با گروه‌های تروریستی و دفاع از حرم، بیان کرد: شهید علیرضا نظری یک نمونه از این افراد بود که به فیض شهادت نائل آمد.

وی همچنین به وعده سردار سلیمانی در مراسم شهید مدافع حرم «حسین قمی» اشاره و تصریح کرد: چند ماه بعد از این وعده طومار داعش توسط نیروهای محور مقاومت و مدافعان حرم ایرانی در بوکمال  پیچید شد.

سردار حق‌بین با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به مسلمانان سرمایه‌گذاری عظیمی در بخش‌های مختلف انجام داده است، ادامه داد: آنها با ایجاد گروه های تکفیری و داعش و گسیل آنها به آسیا به ویژه منطقه غرب آسیا به دنبال قدرت نمایی در برابر نظام مقدس اسلامی بودند که این نقشه شوم آنها به جایی نرسید.

وی با تأکید براینکه هیچگاه میدان مبارزه با کفر و ظلم خالی نمی ماند، افزود: امروز جوانان انقلابی ایران تا پای جان از این مرز و بوم و انقلاب دفاع کرده و جان خود را نیز فدا می کنند.

شهید «علیرضا نظری» سرهنگ پاسدار بازنشسته سال گذشته در منطقه بوکمال سوریه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد