صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خدمات چهل ساله نظام جمهوری اسلامی برای مردم تشریح شود

معاون فرماندار فومن، با درخشان خواندن کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: خدمات ۴۰ ساله جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف و ارتقای شاخص های توسعه در این چهار دهه باید برای مردم تشریح شود. به گزارش ایکنا از گیلان، رضایی، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان فومن، ۱۱ آذرماه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین […]

کد خبر : 33544 | 12:36 ب.ظ | ۱۳ آذر , ۱۳۹۷

معاون فرماندار فومن، با درخشان خواندن کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: خدمات ۴۰ ساله جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف و ارتقای شاخص های توسعه در این چهار دهه باید برای مردم تشریح شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، رضایی، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان فومن، ۱۱ آذرماه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار تبیین گزارش عملکرد و جمع بندی ادارات براساس دستورالعمل جلسه شد و اظهار کرد: دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را انجام دادند تا نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم.

وی با درخشان خواندن کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: خدمات ۴۰ ساله جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف و ارتقای شاخص های توسعه در این چهار دهه باید برای مردم تشریح شود.

معاون فرماندار فومن از کلیه روسای ادارات درخواست کرد تا کارهای انجام شده از ابتدای انقلاب را جمع بندی کرده و در اختیار امام جمعه و رئیس ستاد شهرستان قرار دهند تا به صورت کلی در اختیار مردم قرار بگیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علی رغم تمام تلاش های مسئولین، کاستی هایی وجود دارد، قابل مقایسه با خدمات انجام شده نیست.

رضایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مولود انقلاب است، اضافه کرد: در زمان طاغوت عدم استقلال حاکمان و وابستگی به غرب برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه باید مردم از خدمات جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند، گفت: مهمترین شعار در زمان انقلاب «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود که بحمدلله این شعار تحقق پیدا کرده است.

معاون فرماندار فومن نقش ولایت فقیه در پیروزی و تداوم راه انقلاب را بسیار حیاتی دانست و عنوان کرد: اگر هدایت های معمار کبیر انقلاب و بعد از آن مقام معظم رهبری نبود، مشخص نبود که وضعیت کشور تاکنون چگونه رقم می خورد.

این مقام مسئول با اشاره به تقارن دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه دوم، یادآور شد: تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب محور برنامه ها باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد