صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع از سیاه‌نمایی دشمنان می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین امام جمعه بندرانزلی در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برآمده از رشادت‌ها و مجاهدت‌ها است اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از نعمات الهی است که خداوند متعال به مردم ما عطا فرمود. امام جمعه بندرانزلی با اعلام اینکه […]

کد خبر : 33619 | 8:35 ب.ظ | ۲۱ آذر , ۱۳۹۷

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین امام جمعه بندرانزلی در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برآمده از رشادت‌ها و مجاهدت‌ها است اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از نعمات الهی است که خداوند متعال به مردم ما عطا فرمود.

امام جمعه بندرانزلی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی علی رغم تمام مشکلات و فشارهای دشمنان به مسیر خود ادامه داده است ابراز داشت: کشورهای استکباری همواره به دنبال دشمنی با جمهوری اسلامی بودند اما هیچگاه موفق نشدند تا مانع تحقق اهداف آن شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر آن تصریح کرد: زمانی که به تاریخ جمهوری اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که انقلاب اسلامی سال‌های پرافتخاری را پشت سر گذاشته است.

ایشان با اعلام اینکه دشمن نمی‌خواهد ملت ایران از دستاوردهای جمهوری اسلامی آگاه شود خاطرنشان کرد: دشمن با سیاه‌نمایی‌های رسانه به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب است و تبیین این دستاوردها برای مردم مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه امروزه همه ما موظف هستیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم ابراز داشت: جمهوری اسلامی علی رغم تمامی مشکلات و موانع توانسته است دستاوردهای درخشان و ارزشمندی را در طول چهل سال عمر خود کسب کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد