صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استحالۀ فرهنگی زمان دولت اصلاحات، مقدمۀ فتنه سال ‌۸۸ شد

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌کاظم ‌‌میرحسینی ‌اشکوری، سخنران مراسم یوم‌الله ۸ دی سال ۸۸ در نشست بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی (‌روز بصیرت و میثاق امت ‌با‌ ولایت)، ۲۵‌ آذرماه در سالن اجتماعات شورای ‌هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی‌ استان ‌گیلان با بیان اینکه بازخوانی فتنه سال ۸۸ امری ضروری است، گفت: در قرآن‌ کریم توصیه شده که افراد فتنه‌گر […]

کد خبر : 33703 | 10:45 ق.ظ | ۲۷ آذر , ۱۳۹۷

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌کاظم ‌‌میرحسینی ‌اشکوری، سخنران مراسم یوم‌الله ۸ دی سال ۸۸ در نشست بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی (‌روز بصیرت و میثاق امت ‌با‌ ولایت)، ۲۵‌ آذرماه در سالن اجتماعات شورای ‌هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی‌ استان ‌گیلان با بیان اینکه بازخوانی فتنه سال ۸۸ امری ضروری است، گفت: در قرآن‌ کریم توصیه شده که افراد فتنه‌گر و ناصالح در مدیریت دینی و اسلامی نباشند.

وی با اشاره به فتنه‌های روی‌داده در تاریخ چهل سالۀ انقلاب اسلامی، گفت: جنگ ‌تحمیلی فتنۀ بزرگ و توافق بین‌المللی برای براندازی نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی بود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین اشکوری از استحالۀ فرهنگی و جنگ‌نرم به‌عنوان فتنه‌ای دیگر نام برد و تصریح کرد: این فتنه از سال اول دولت اصلاحات آغاز شد و در سال‌های دوم و سوم، مقدسات اسلامی زیر سئوال برده شد.

این کارشناس فرهنگی مذهبی با بیان اینکه استحالۀ فرهنگی و جنگ نرم مقدمۀ فتنه سال ‌۸۸ شد، اظهار کرد: عنایت خداوند و هوشیاری مقام معظم رهبری کشور را از فتنۀ سال ۸۸ نجات داد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب‌ اسلامی به سه قسم مخالف، معاند و محارب تقسیم می‌شوند، افزود: فتنه‌گران، معاندین و محاربینی بودند که به بهانۀ انتخابات اما به قصد براندازی نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی به میدان آمدند.

حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین اشکوری با بیان اینکه در فتنۀ سال ۸۸، مدعیان دروغین ولایت‌مداری و دینداری نقاب از چهره افکندند و در هیئت برانداز ظاهر شدند، گفت: برخی از فتنه‌گران همچنان فعال بوده و در انتصاب مدیران و مسئولان نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا می‌کنند.

این کارشناس فرهنگی و مذهبی، بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی را آزمونی بزرگ دانست و تصریح کرد: معیار و میزان امروز اشخاص، موضع‌گیری شفاف در مقابل فتنه‌گران است.

وی با بیان اینکه تسلیم‌بودن و نفوذ‌پذیری، فتنۀ جدید است، اظهار کرد: برخی تلاش می‌کنند با دیکتۀ تفکر «‌ما نمی‌توانیم» به بدنۀ مدیران ارشد و تصمیم‌گیران نظام، کشور را به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری جهان وابسته کنند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین‌ اشکوری با بیان اینکه دشمن با تبلیغات مسموم خود سعی می‌کند تا نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد، ادامه داد: برخی در داخل کشور نیز با انتخاب مدیران فاسد و غیر‌انقلابی با این سیاست استکباری همراهی می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد