صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بهره‌مندی از مساجد و تریبون نماز جمعه برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره در حال در حال تخریب انقلاب و اسلام و سیاه نمایی هستند، گفت: دشمن از برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب بسیار واهمه دارد. حجت الاسلام ولی الله عادلی، رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان در نشست کارگروه مساجد […]

کد خبر : 33722 | 5:57 ب.ظ | ۲۸ آذر , ۱۳۹۷

رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره در حال در حال تخریب انقلاب و اسلام و سیاه نمایی هستند، گفت: دشمن از برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب بسیار واهمه دارد.

حجت الاسلام ولی الله عادلی، رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان در نشست کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اداره اوقاف گیلان اظهار کرد: مساجد سنگر انقلاب هستند و نیروهای انقلابی باید در مساجد پرورش پیدا کنند.

وی گفت: اگر بخواهیم مردم را از خدمات انقلاب بیش از آنچه که اطلاع دارند مطلع کنیم باید از ظرفیت مساجد، تریبون نماز جمعه استفاده فوق العاده کنیم.

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره در حال در حال تخریب انقلاب و اسلام و سیاه نمایی هستند، گفت: دشمن از برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب بسیار واهمه دارد.

رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان با انتقاد از عدم حضور برخی از اعضای کارگروه در این نشست گفت: اهمیت کارگروه را باید باور داشته باشیم و جلسات را جدی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: به رخ کشیدن خدمات انقلاب به دشمنان در این شرایط بد اقتصادی کار کوچکی نیست و این امر اهتمام جدی همه اعضای کارگروه را طلب می کند.

وی با اشاره به امام جماعت هر مسجد ظرفیت مهم هر مسجد است، گفت: یکی از وظایف کارگروه کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید محتوا برای ائمه جماعات مساجد باشد تا دستاوردها و پیشرفت های انقلاب در حوزه های مختلف فناوری، علمی، بهداشتی، پزشکی و علوم فضایی و هسته ای به مردم رسانده شود.

حجت الاسلام عادلی در پایان اظهار کرد: اعتباراتی از سوی سازمان برنامه و بودجه استان برای برنامه های تبلیغی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در نظر گرفته شود.

در این نشست نمایندگانی از نهادهای فرهنگی استان مانند شهرداری، صداو سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و برنامه و بودجه گیلان و … حضور داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد