صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






چهل سالگی انقلاب اسلامی، بلوغ نظام و آغاز فعالیت‌ها و تلاش‌ها است

علیزاده در کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: چهل سالگی انقلاب بیانگر چهل سال پایداری امت اسلامی است. حجت الاسلام «ستار علیزاده»، چهارشنبه، ۲۸ آذر در نشست کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اداره اوقاف گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی خدمات بزرگی […]

کد خبر : 33725 | 6:05 ب.ظ | ۲۸ آذر , ۱۳۹۷

علیزاده در کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: چهل سالگی انقلاب بیانگر چهل سال پایداری امت اسلامی است.

حجت الاسلام «ستار علیزاده»، چهارشنبه، ۲۸ آذر در نشست کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اداره اوقاف گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی خدمات بزرگی در ۴۰سال عمر شریف و عزیز خودش انجام داده و بیشتر این خدمات برای مردم به خوبی بیان نشده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه باید از خدمات چهل ساله انقلاب بیشتر گفته شود، افزود: بقاع متبرکه و مساجد گیلان آمادگی دارند تریبونی برای بیان دستاوردها و برکات انقلاب توسط مدیران استان باشند.

وی اعلام کرد: خدمات انقلاب قابل بیان و دفاع است و دشمنان به اعتراف صریح خود در تلاشند که انقلاب اسلامی ایران را نابود کنند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب چهل سالگی انقلاب آغاز پختگی انقلاب و فعالیت و تلاشهاست.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب به زیر خاک می روند اما انقلاب هر روز مقتدرتر با عظمتتر و محبوبتر و شکوفاتر از سال‌های قبل به پیش می‌رود.

علیزاده اظهار داشت:  چهل سالگی انقلاب یعنی چهل سال پایداری امت اسلامی زیر پرچم بلند انقلاب اسلامی که تا ظهور امام زمان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با استناد به آیات قرآن کریم تاکید کرد: انقلاب از نصرت الهی و نصرت مومنین و مسلمانان در کشورهای مختلف برخوردار است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه چهل سال است که مردم پای صندوق رای می آیند و بر سرنوشت خود مسلط هستند، گفت: پیام حضور مردم در صحنه این است که  با قدرتی که دست خودشان است تصمیم گیر و تصمیم ساز اصلی در انقلاب هستند.

وی با اذعان به اینکه مردم تمام قد از انقلاب دفاع کرده و می کنند، اظهار داشت: از برکات انقلاب این است که مقدمه ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) است.

علیزاده در ادامه ترسیم اهداف انقلاب اسلامی در ۴۰ بقعه متبرکه در هر شهرستان و معرفی ۴۰ مسجدانقلابی که نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند را از جمله برنامه های کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی گیلان  برشمرد و گفت: معرفی و تجلیل از ۴۰ نفر از هیئت امناء و خادم انقلابی و ۴۰ نفر از ائمه جماعات که در پیروزی انقلاب اسلامی در استان اثرگذار بودند از دیگر این برنامه هاست.

وی با تاکید بر ترسیم کارنامه و عملکرد انقلاب اسلامی در خصوص تاسیس و راه اندازی مساجد و اماکن مقدسه، اظهار داشت: معرفی چهل مسجد و بقعه ساخته شده بعد از انقلاب اسلامی در هر شهرستان و یا استان و معرفی چهل عدد موقوفات احیاء شده بعد از انقلاب اسلامی و تولید محتوای مورد نیاز برای رسانه ها و خطبا در اولویت برنامه های این کارگروه است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان، برگزاری کرسی گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری با حضور چهل نفر از اساتید حوزه و دانشگاه در چهل بقعه و مسجد در هر شهرستان و یا استان از دیگر برنامه های این کارگروه عنوان کرد و گفت: تجلیل از ۴۰ پیرغلام قرآنی انقلابی، برگزاری نشست های تخصصی با نخبگان انقلابی از اصناف مختلف، معرفی ۴۰ بقعه متبرکه شاخص فرهنگی و انقلابی در ایام منتهی به سالگرد پیروزی انقلاب در دستور کار این کارگروه است.

وی اذعان کرد: راه اندازی ۴۰ مرکز آموزش سبک زندگی اسلامی و برگزاری چهل جشن باشکوه انقلاب در شهرستان ها از جمله برنامه های کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت پیروزی انقلاب است.

علیزاده یادآور شد: چهل کرسی تلاوت قرآن کریم و چهل محفل انس با قرآن در هر شهرستان و یا استان بمناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نیت شادی ارواح شهدای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: باید تلاش کنیم با هم افزایی در تبیین دستاوردهای انقلاب، توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

در این نشست که با حضور رئیس نمایندگی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در گیلان برگزار شد، نمایندگانی از نهادهای فرهنگی استان مانند صداو سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و برنامه و بودجه گیلان و … حضور داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد