صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشنواره «رسانه و انقلاب» در گیلان

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، یکی از مهم ترین برنامه های خانه مطبوعات استان در دهه فجر امسال را برگزاری جشنواره «رسانه و انقلاب» دانست و گفت: ۱۲ بهمن آخرین مهلت شرکت در جشنواره مذکور است. کریم خورسندی در سومین جلسه هیئت اندیشه ورز کارگروه فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان که در دفتر […]

کد خبر : 33746 | 11:08 ق.ظ | ۳۰ آذر , ۱۳۹۷

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، یکی از مهم ترین برنامه های خانه مطبوعات استان در دهه فجر امسال را برگزاری جشنواره «رسانه و انقلاب» دانست و گفت: ۱۲ بهمن آخرین مهلت شرکت در جشنواره مذکور است.

کریم خورسندی در سومین جلسه هیئت اندیشه ورز کارگروه فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان که در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه جامعه رسانه ای و مطبوعاتی استان همواره در اجرا، تولید و بازتاب برنامه های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب پیشرو بوده است، اظهار کرد: رسانه های مکتوب و مجازی استان از هم اکنون به انتشار موضوعات و مطالب مرتبط با چله انقلاب اقدام کرده اند.

وی یکی از مهم ترین برنامه های خانه مطبوعات استان در دهه فجر امسال را برگزاری جشنواره «رسانه و انقلاب» دانست و افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به افرادی که با تولید و محتوا اقدام به نگارش مطالب و مقالاتی درخصوص چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نمایند، جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان تصریح کرد: «نقش رسانه ها و خبرنگاران در پیروزی انقلاب اسلامی»، «مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی و فرهنگ سازی در باورهای دینی» و «تاثیر و نقش مردم گیلان در پیروزی انقلاب» از جمله محورهای جشنواره مذکور می باشد و اصحاب رسانه می توانند مطالب تولیدی و منتشر شده خود را در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گزارش حداکثر تا ۱۲ بهمن ۹۷ به خانه مطبوعات استان تحویل دهند.

خورسندی خاطرنشان کرد: آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که از ۱۲ بهمن ۹۶ لغایت ۱۲ بهمن ۹۷ در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز چاپ و منتشر شده باشد.

وی با بیان اینکه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد باورپذیربودن و با چشم انداز ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد، گفت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باید در اجرای برنامه ها مشارکت بالایی داشته باشند و از پتانسیل عظیم جامعه رسانه ای بهره لازم گرفته شود.

به گزارش ایسنا، به نفرات اول تا سوم هر رشته در جشنواره «رسانه و انقلاب» جوایز ارزنده ای اعطا و زمان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه متعاقبا اعلام خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد