صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






لزوم تبیین دستاوردهای چهل ساله جمهوری اسلامی

امام‌جمعه بندانزلی با بیان اینکه امنیت ملی و انسجام ملی اصلی‌ترین مسئله کشور است گفت: هرکسی در هر منصبی باشد و بخواهد امنیت انسجام ملی را خدشه‌دار کند قطعاً با او برخورد می‌شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در خطبه‌های نماز جمعه بندر انزلی در مصلی بزرگ این شهر اظهار کرد: رعایت تقوا سبب می‌شود تا […]

کد خبر : 33761 | 5:40 ب.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۷

امام‌جمعه بندانزلی با بیان اینکه امنیت ملی و انسجام ملی اصلی‌ترین مسئله کشور است گفت: هرکسی در هر منصبی باشد و بخواهد امنیت انسجام ملی را خدشه‌دار کند قطعاً با او برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در خطبه‌های نماز جمعه بندر انزلی در مصلی بزرگ این شهر اظهار کرد: رعایت تقوا سبب می‌شود تا انسان در تنگناها بتواند راه‌های برون‌رفت را پیدا کند.

وی با بیان اینکه رعایت تقوا می‌تواند جامعه اسلامی را از فتنه دشمنان حفظ کند گفت: تاریکی و ظلمات فتنه‌ها و توطئه‌ها با نور تقوا مشخص می‌شود.

امام‌جمعه بندر انزلی با بیان اینکه امروزه فتنه‌ها و شرارت‌های فراوانی امت اسلامی را تهدید می‌کند بیان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا با ایجاد فتنه‌های گوناگون امت اسلامی را به‌زانو درآورند.

وی با بیان اینکه از فرصت شب یلدا باید برای صله‌رحم استفاده کرد افزود: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده است برخی افراد امشب را تالار اجاره کردند و کنسرت‌هایی برگزار کردند اما این اقدامات در شرایطی که با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم نوعی اسراف است.

شمس‌الدین با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مسئله ازدواج و فرزندآوری در استان گیلان گفت: اینکه استان گیلان به‌عنوان مسن‌ترین استان‌ کشور شناخته می‌شود امری خطرناک است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به کشور ترکیه بیان کرد: در چنین شرایطی که دشمنان در تلاش هستند جمهوری اسلامی منزوی کنند، باید تلاش کنیم تا با کشورهای منطقه و همسایه با حفظ منافع و شئون متقابل، ارتباط مناسبی برقرار کنیم.

امام‌جمعه بندر انزلی با اشاره به نزدیک بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول این چهل سال دستاوردهای فراوانی داشته است که باید برای مردم تبیین شود و مردم نیز تحت تأثیر سخنان دشمنان قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی بر دوش تمام مسؤولان است گفت: متأسفانه انجام برخی بی‌تقوایی‌ها توسط مسئولان برای کسب جایگاه و منصب بسیار اشتباه است.

 شمس‌الدین با اشاره به حاشیه‌های پیش‌آمده پیرامون اتفاقات رخ‌داده توسط نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چنین رفتارهایی مردم را ناراحت می‌کند و مردم ایران با هر قومیت و مذهبی، حامی ولایت بوده و در مقابل تفرقه‌افکنی‌های قومیتی دشمنان هوشیار هستند و ملت ایران با هر دین و قومیتی با هم برادر هستند و در مسیر دفاع از جمهوری اسلامی در یک سنگر قرار دارند.

امام‌جمعه بندر انزلی با بیان اینکه چنین رخدادهایی درگذشته نیز به وجود آمده بود و باید بررسی شود که چرا این اتفاق ابعاد رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد افزود: گسترش این ماجرا و درگیر کردن دولت و مجلس نشان می‌دهد که ممکن است پای دشمن برای ایجاد تفرقه‌های قومیتی در میان باشد.

شمس‌الدین با اشاره به اینکه حمایت سایر نمایندگان مجلس از نماینده سراوان تعجب‌آور است گفت: مسؤولان دولتی، مجلس و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی باید هوشیار باشند تا مانع از بروز فتنه توسط دشمنان شوند.

وی امنیت ملی و انسجام ملی را اصلی‌ترین مسئله کشور دانست و گفت: هرکسی در هر منصبی باشد و بخواهد امنیت انسجام ملی را خدشه‌دار کند قطعاً با او برخورد خواهد شد.

امام‌جمعه بندر انزلی با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس و رانت‌خواری‌ها و دخالت‌های بی‌مورد توسط آن‌ها افزود: وجود نقایص فراوان در قانون انتخابات دلیل بروز چنین مشکلاتی است.

شمس‌الدین با بیان اینکه اصلاحیه‌ای بر قانون انتخابات تنظیم‌شده و قرار است در مجلس تصویب شود افزود: اینکه مجلس بخواهد چنین قانونی را تصویب کند امر نادرستی است زیرا برخی نمایندگان مجلس اگر قانونی به منافع شخصی‌شان آسیب بزند به آن رأی نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان باید برای این امر چاره‌اندیشی کند و مشکلات مجلس و انتخابات برطرف شود گفت: امروز شاهد هستیم برخی افراد برای ورود به مجلس برای دیگران پرونده‌سازی می‌کنند و یا منافع مردم را نقض می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد