صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن با سیاه‌نمایی‌های رسانه ای به دنبال تخریب دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب است

مهدوی با بیان اینکه باید از خدمات چهل ساله انقلاب بیشتر گفته شود، بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری چهل سالگی انقلاب آغاز استواری و پختگی انقلاب است. سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش امروز، اول دی ماه در نشست گرامیداشت دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان در چهل سال […]

کد خبر : 33763 | 5:44 ب.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۷

https://talesh.gilan.ir/sites/talesh.gov.ir/files/97/09/28/gallery/photo_2018-12-19_09-09-30_0.jpg
مهدوی با بیان اینکه باید از خدمات چهل ساله انقلاب بیشتر گفته شود، بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری چهل سالگی انقلاب آغاز استواری و پختگی انقلاب است.

سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش امروز، اول دی ماه در نشست گرامیداشت دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان در چهل سال اخیر هیچگاه انقلاب اسلامی را به حال خود نگذاشتند و همواره تلاش کردند که این انقلاب به اهدافش نرسد.

وی هشت سال جنگ تحمیلی و توطئه ها و فتنه ها و تحریم های اقتصادی را نشان‌دهنده مخالفت همه جانبه استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مقاومت، ایستادگی، وحدت و از خود گذشتگی مردم ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری باعث شکست دشمنان شده است.

فرماندار تالش با اشاره به خسارت های مادی و معنوی جنگ تحمیلی، اضافه کرد: تبلور ارزش های دینی و اسلامی و بازسازی خرابی های جنگ از جمله دستاوردهای دفاع مقدس بود که پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی را روز به روز نمایان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان انقلاب در طی چهل سال گذشته همواره به دشمنی با ایران اسلامی مشغول بودند، گفت: دشمن امروز به‌دنبال خدشه وارد کردن به چهل سالگی انقلاب است، اما به کوری چشم مستکبران عالم با عزت و افتخار جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار خواهیم کرد؛ لذا با توجه به تاکیدان مقام معظم رهبری و رئیس جمهور امسال همه دستگاه ها وظیفه دارند دستاوردهای چهل ساله را برای جامعه تبیین کنند.

وی با بیان اینکه باید از خدمات چهل ساله انقلاب بیشتر گفته شود، بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری چهل سالگی انقلاب آغاز استواری و پختگی انقلاب است.

مهدوی یادآورز شد: دشمن با سیاه‌نمایی‌های رسانه ای به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب است و لذا تبیین این دستاوردها برای مردم مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد