صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیوند دو عنصر «امت» و «امامت» سبب نزول نصرت الهی در یوم الله ۹ دی شد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در سومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» که سه‌شنبه چهارم دی‌ماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، روزهای هشتم و نهم دی‌ماه سال ۸۸ را روزی پرخاطره برای مردم ایران به‌ویژه […]

کد خبر : 33793 | 3:40 ب.ظ | ۴ دی , ۱۳۹۷

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در سومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» که سه‌شنبه چهارم دی‌ماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، روزهای هشتم و نهم دی‌ماه سال ۸۸ را روزی پرخاطره برای مردم ایران به‌ویژه گیلانیان ولایتمدار دانست و اظهار کرد: مردم گیلان همواره در دفاع از حریم ولایت و امامت پیشتاز بودند.

وی مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ را یک پیروزی بزرگ برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: متاسفانه عده ای با فریب استکبار جهانی و عملی ساختن نقشه های شوم دشمن، حلاوت این پیروزی را به کام ملت تلخ کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، فتنۀ سال ۸۸ را خطرناک ترین توطئۀ طراحی شده علیه انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون دانست و تصریح کرد: مختصات فتنۀ ۸۸ و حجم سرمایه گذاری دشمن به مدت دو دهه این توطئه را از تمامی توطئه های شیطانی متمایز کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بحران هشت ماهۀ ناشی از فتنۀ سال ۸۸، خسارت های مادی و معنوی فراوانی را به انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت تحمیل کرد، گفت: بدون تردید پیوند دو عنصر «امت» و «امامت» سبب نزول نصرت الهی در یوم الله نهم دی شد و این توطئه را خنثی کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای فتنه های آینده، خاطرنشان کرد: رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب در فرمایشات اخیرشان خواستار هوشیاری کامل مردم و مسئولان نسبت به توطئه های احتمالی سال ۹۸ شدند و تاکید فرمودند که ممکن است دشمن باز هم برای این ملت بزرگ نقشه و دسیسه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، قائلۀ کوی دانشگاه در سال ۷۸ و فتنۀ سال ۸۸ را نشان دهنده برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت دشمن برای ضربه بر پیکر انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: با توجه به گذشت یک دهه از فتنۀ ۸۸، ممکن است فتنۀ دیگری در راه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، «تقلب» را رمز آشوب های خیابانی پس از انتخابات سال ۸۸ دانست و اضافه کرد: هیچ شکی نیست که دشمن در جریان فتنۀ سال ۸۸ اصل نظام را هدف گرفته بود اما متاسفانه برخی این توطئه را باور نکردند و با دشمن هم‌صدا شدند. سردادن شعارهای هنجارشکنانه که اصل نظام و ولایت فقیه را هدف گرفته بود نشان داد که فتنه گران به دنبال چیزی غیر از ادعای دروغین احقاق رای پایمال شده خود در انتخابات بودند.

وی با بیان اینکه «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی»، «نه شرقی، نه غربی، دولت سبز ملی»، «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»، «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» از جمله شعارهایی بود که آن روزها از حنجره فتنه گران خارج می شد، عنوان کرد: دشمن به خیال خام خود درصدد بود نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنانشان فتنه ۸۸ را تجدید حیات فتنه های دشمن بعد از ارتحال امام(ره) دانستند، متذکر شد: دشمن بعد از هر بار شکست مایوس نمی شود و برای آینده برنامه ریزی می‌کند لذا با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، نباید در مقابل چنین دشمن برنامه مداری، بی‌برنامه عمل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم یادآوری و بازخوانی فتنۀ سال ۸۸ برای جوانان و نوجوانان در مراکز آموزشی و دانشگاهی، تصریح کرد: می‌توان با تبیین فتنه های گذشته برای مقابله با فتنه های احتمالی پیش‌رو عبرت گرفت.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در دی ماه سال گذشته به منظور ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، یادآور شد: در آستانۀ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمن درصدد است تا به خیال خود ضربه ای دیگر  بر پیکر پولادین نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند، اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم مسلمان ایران، این خواب ها بی تعبیر خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از طراحی و تدارک برنامه های متعدد در همۀ شهرها و بخش های استان در روزهای منتهی به یوم الله ۹ دی خبر داد و گفت: «۴۰ سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» شعار محوری بزرگداشت یوم الله نهم دی سال‌جاری است لذا اجتماع استانی بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، روز ۹ دی در مرکز استان و همچنین مراسم بزرگداشت این روز در همۀ شهر‌های گیلان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه «دکتر محمدحسین صفارهرندی» وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی شهر رشت خواهد بود، اظهار کرد: این مراسم همزمان با سراسر کشور در صبح روز یک‌شنبه ۹ دی‌ماه راس ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می شود لذا حضور پرشور همۀ اقشار مردم، سازمان ها، نهادها، گروه ها و تشکل های مردمی در این مراسم موجب افتخار دیگری برای مردم استان گیلان خواهد بود.

وی مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی را مقدمه ای برای آفرینش حماسۀ یوم‌الله ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: مردم غیور و ولایی گیلان در روزهای پرحماسه و ماندگار انقلاب اسلامی همواره خوش درخشیده‌اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد