صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی یک نعمت برای مردم بود

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت:همه ما مدیون انقلاب و خون کسانی هستیم که برای انقلاب زحمت کشیدند و جان خود را در این راه فدا کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت‌الله علوی گرگانی شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد مرکزی […]

کد خبر : 33826 | 11:50 ب.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۷

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت:همه ما مدیون انقلاب و خون کسانی هستیم که برای انقلاب زحمت کشیدند و جان خود را در این راه فدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت‌الله علوی گرگانی شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر ایشان برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: باید بدانیم که خداوند چه نعمتی به مردم و انقلاب داده، خداوند به بنی اسرائیل می‌فرماید که من شما را از ظالمان نجات دادم و امروز نیز بسیاری از بزرگان حضور ذهن دارند که در زندان‌های طاغوت چقدر عالم دینی کشته شده و خونش به زمین ریخته شد.

این مرجع تقلید شیعیان از زحمات برگزار کنندگان مراسم و برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل و قدردانی کرد و گفت: هر خدمتی برای انقلاب از دست هر کسی بر می آید باید انجام دهد چرا که همه ما مدیون انقلاب هستیم.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: زحمت را کسانی کشیدند که در راه پیروزی و حفظ این انقلاب خدمت کردند و جان خود را دادند و ما از ثمره تلاش‌های آن‌ها بهره مند شدیم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید برلزوم حرکت در مسیر شهدا گفت: گاهی به مسئولین می‌گویم که شما مدیون خون‌ شهدا هستید و نباید به آن‌ها خیانت بکنند.

وی با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت فقیه گفت: امام خمینی(ره) همواره تاکید می کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد و این امر باید در دستور کار همه باشد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد:باید مدیران استان قم مراقب حفظ ارزش‌هایی همچون حجاب در خیابان‌های شهر قم باشند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) خود را مدیون انقلاب اسلامی می‌دانستند و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید از زحمت‌های افرادی که فداکاری کردند تقدیر صورت بگیرد.

این مرجع تقلید افزود:انقلاب اسلامی یک نعمت برای مردم بود و در دوران رژیم طاغوت شاهد زندانی شدن و تبعید شدن بزرگان دین و حوزه بودیم و آن‌ها این سختی‌ها را تحمل کردند تا نعمت ولایت و انقلاب اسلامی به دست ما برسد.

آیت الله علوی گلپایگانی افزود:خداوند توفیق خدمتگذاری به همه شما که حامی ولایت هستید عنایت کند و این انقلاب تا ظهور صاحب اصلی آن امام عصر(عج) پایدار و محفوظ بماند.

*نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در ابتدای این جلسه اظهار داشت: روحانیت و حوزه علمیه قم به رهبری حضرت امام خمینی(ره)پیشگام انقلاب اسلامی بودند.

وی ضمن تشریح فعالیت های کارگروه های تخصصی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور بر لزوم بصیرت افزایی و روشنگری در این شرایط حساس تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است خاطرنشان کرد: نظام سلطه امروز به دنبال تطهیر رژیم طاغوت،القای ناکارآمدی نظام دینی، سیاه نمایی و به زعم شیطانی خود کاهش امید و اعتماد مردم به نظام و حتی تلاش برای تجهیز مردم در مقابل نظام است. از این رو کارگروههای تخصصی مختلفی در دستگاه ها و استان های مختلف کشور برای مقابله با این توطئه ها تشکیل شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به اهمیت و تاثیرگذاری برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب در سراسر کشور تاکیدکرد افزود: افتخار داریم که هرساله در محضر شریف مراجع عظام هستیم و از رهنمودهای ایشان کسب فیض کرده و این مجموعه را راهنمایی کرده اند که صمیمانه از ایشان سپاسگزاریم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد