صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت یوم‌الله ۹ دی

مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت از مردم برای حضور پرشور در تجمع ۹ دی دعوت کرد. مجمع نمایندگان استان در بیانیه‌ای به مناسبت ۸ و ۹ دی اعلام کرد: هشتم دی سال ۸۸ در گیلان و نهم دی سال ۸۸ در کشور به عنوان یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد. […]

کد خبر : 33885 | 11:40 ق.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۷

مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت از مردم برای حضور پرشور در تجمع ۹ دی دعوت کرد.

مجمع نمایندگان استان در بیانیه‌ای به مناسبت ۸ و ۹ دی اعلام کرد: هشتم دی سال ۸۸ در گیلان و نهم دی سال ۸۸ در کشور به عنوان یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد.

در این بیانیه آمده است: ملت آگاه، متدین و بصیر ایران اسلامی تحت هدایت و رهبری داهیانه، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای بار دیگر دسیسه‌های استکبار جهانی در را در ایجاد تفرقه و نفاق بین صفوف یکپارچه امت اسلامی خنثی کرد و پیوند عمیق امام و امت را به نمایش گذاشت.

در ادامه بیانیه مجمع نمایندگان گیلان تاکید شده است: حماسه ۸ و ۹ دی یکی از عرصه‌های تجلی این روح بصیرت و همبستگی ملت شهید پرور و خداجوی ایران اسلامی است که به جهانیان ثابت کرد هنوز پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی، نهضت کربلا و شور حسینی همچنان در رگ و پی این ملت جریان داشته و به هیچ وجه در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های ابرقدرت ساکت و ساکن نخواهد ماند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد