صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجتماع عظیم مردم گیلان در یوم‌الله ۹ دی دشمنان را مأیوس کرد

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند، گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد تفرقه و دو‌دستگی میان مردم و مسئولان است. محمود قاسم‌نژاد، فرماندار شهرستان فومن امروز، ۴ دی‌ماه در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه ۹ دی با بیان اینکه صیانت و حراست از نظام اسلامی […]

کد خبر : 33896 | 12:18 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۷

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند، گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد تفرقه و دو‌دستگی میان مردم و مسئولان است.

محمود قاسم‌نژاد، فرماندار شهرستان فومن امروز، ۴ دی‌ماه در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه ۹ دی با بیان اینکه صیانت و حراست از نظام اسلامی همواره باید مورد تأکید ما قرار گیرد، اظهار کرد: نظام اسلامی با خون بهای هزاران شهید استقرار یافته و یکی از وظایف ما این است که از ارزش‌های نظام حفظ و حراست کنیم.

وی به برنامه‌های مختلف دشمن علیه نظام اشاره کرد و افزود: در برابر سلطنت‌طلبان و منافقینی که علیه نظام اسلحه به دست گرفتند، نمی‌توان سکوت کرد.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند، گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد تفرقه و دو‌دستگی میان مردم و مسئولان است.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه دوراندیشی‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری با پشتیبانی مردم سبب حفظ ساختار و شاکله نظام شده است، یادآور شد: در طول این سال‌ها مردم نشان داده‌اند که هرکجا روزی انقلاب با تهدید مواجه شده، برای حفظ آن به میدان آمده‌اند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در ۹ دی سال ۸۸، گفت: اجتماع عظیم مردم استان گیلان و همچنین سراسر کشور کار را یکسره و دشمنان را مأیوس کرد و از این رو، نهم دی‌‌ماه به عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با بیان اینکه با تکیه بر رهنمودهای رهبری و با حفظ اتحاد و انسجام ملی، مردم علی‌رغم همه مشکلات پشت سر نظام ایستاده‌اند، تصریح کرد: در فضای غبارآلود دشمنان تلاش می‌کنند تا از هر فضای کوچکی برای ضربه زدن استفاده کنند.

قاسم‌نژاد به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آن‌ها سعی دارند با دروغ پراکنی در فضای مجازی و با تحریک برخی افراد بین نیروهای انقلاب تفرقه بیندازند تا به اهدافشان دست یابند.

وی با بیان اینکه مردم با اصل نظام مشکلی ندارند، خواستار تقویت اتحاد ملی شد و گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان عقلانیت وجود دارد و آرامش بین تمام نیروهای انقلاب حاکم است.

فرماندار شهرستان فومن تأکید کرد: رفتار و عملکرد ما باید به‌گونه‌ای باشد که این پیام به همه مخابره شود که همه احزاب و گروه‌ها و مردم زیر چتر انقلاب قرار گیرند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه رنجاندن یکدیگر به معنای بصیرت نیست، یادآور شد: اگرچه در سطح بالایی تعامل و همکاری بین مسئولان مختلف وجود دارد اما امیدوارم همکاری‌ها سبب شود که دشمن هیچگاه به فکر رخنه در صفوف مختلف مردم و مسئولان نیفتد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد