صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برخی مجلسی‌ها و دولتی‌ها نفوذی دشمن هستند/ خسارت ۸۶ میلیارد تومانی فتنه ۸۸ به‌کشور

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن انقلاب دست بردار نیست گفت: افرادی که در خانه مجلس و هیأت دولت حضور دارند و دم از تفکرات آمریکایی می‌زنند نفوذی بی‌جیره و مواجب دشمن هستند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌حسن تسخیری در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد عباسیه شهرستان آستارا […]

کد خبر : 33913 | 5:22 ب.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۷

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن انقلاب دست بردار نیست گفت: افرادی که در خانه مجلس و هیأت دولت حضور دارند و دم از تفکرات آمریکایی می‌زنند نفوذی بی‌جیره و مواجب دشمن هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌حسن تسخیری در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد عباسیه شهرستان آستارا اظهار کرد: جهت یادآوری یک حماسه بزرگ دور هم جمع شده‌ایم تا یک میثاق تازه‌ای با مقام معظم رهبری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا یک ریشه قرآنی دارد و اگر خدا اراده کند حکومت‌ها و دولت‌های مستکبر را سرنگون می کند گفت: خدا در قرآن ۵۸ بار از فتنه در قالب عناوین مختلف نظیر: ثروت، اولاد، نفس و حکم‌ران یاد کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان انقلاب اسلامی را در تداوم انقلاب رسول خدا دانست و تصریح کرد: امروز یک دشمن واحد داریم که فرهنگ اصیل و ناب محمدی را هدف قرار داده و با انواع دسیسه، جنگ، توطئه و تحریم اقتصادی تلاش می‌کند تا به اصل ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی صدمه وارد کند.

تسخیری با اشاره به اینکه در زمان به حکومت رسیدن بنی‌صدر نفوذ منافقین در بدنه انقلاب اسلامی بیش‌تر شده بود بیان کرد: فتنه سال ۸۸ تکرار ناآرامی های دوران بنی‌صدر بود که یک‌عده نفوذی داخل‌نشین به بهانه تخلف در انتخابات فضای آرام کشور را متشنج کرده بودند.

وی با بیان اینکه سکوت برخی از خواص جامعه، پای خیلی از فتنه‌گران را به میدان کشاند افزود: خیانت این دسته از افراد که با سکوت خود آتش فتنه را شعله‌ورتر کردند بیشتر از دیگران بوده و به واسطه سکوت این افراد آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را برای حمله نظامی به ایران آماده کرده بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به خسارت ۸۶ میلیارد تومانی فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: کشته شدن عده‌ای انسان بی‌گناه، حمله به مراکز و نهادهای انقلابی، کاهش ۵۰ درصدی ارزش پول ایران، ایجاد شکاف بین مردم، حرمت‌شکنی و هجمه به ارزش‌ها در ماه مبارک رمضان از دیگر خسارت‌های فتنه سال ۸۸ بود.

تسخیری با بیان اینکه ابعاد، سران و مصادیق فتنه باید در جامعه تببین شود خاطرنشان کرد: بردن نام اسامی سران فتنه از فرهنگ قرآن نشأت‌گرفته و سران فتنه در طول این ده سال یک بار هم از مردم عذرخواهی نکرده‌اند، اما یک‌عده باز می‌خواهند گناه سران فتنه را بشویند.

وی با بیان اینکه افرادی که در خانه مجلس و هیأت دولت حضور دارند و دم از تفکرات آمریکایی می‌زنند نفوذی بی‌جیره و مواجب دشمن هستند افزود: دشمن برای از بین بردن انقلاب دست بردار نیست و به این نفوذی‌های داخل‌نشین بی‌جیره و مواجب دل‌خوش کرده است./ فارس

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد