صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری هفت گفتمان اندیشه‌ورز انقلاب اسلامی با موضوع ۹ دی در بقاع متبرکه رشت

رئیس اداره اوقاف رشت از برگزاری هفت گفتمان اندیشه ورز انقلاب با موضوع ۹ دی در این شهرستان خبر داد. حجت‌الاسلام حمیدرضا کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت، ۸ دی ماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی، اظهار کرد: کارکنان این اداره به همراه اعضای هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه […]

کد خبر : 33925 | 6:48 ب.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۷

رئیس اداره اوقاف رشت از برگزاری هفت گفتمان اندیشه ورز انقلاب با موضوع ۹ دی در این شهرستان خبر داد.
حجت‌الاسلام حمیدرضا کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت، ۸ دی ماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی، اظهار کرد: کارکنان این اداره به همراه اعضای هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه و مساجد در راهپیمایی ۹ دی به صورت گسترده شرکت خواهند کرد.

وی از برگزاری ۷ گفتمان اندیشه ورز انقلاب در روز ۹ دی در بقاع متبرکه شهرستان رشت خبرداد و گفت: این گفتمان در شهر رشت فردا در بقعه دانای علی برگزار می‌شود، در عصر همین روز در مجاورت بقعه دانای علی رشت به همت مرکز فرهنگی قرآنی این آستان مقدس یک ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از عموم مردم دایر خواهد شد.

حجت‌الاسلام کریمی اعلام کرد: در شهرستان رشت و هر یک از پنج بخش تابعه اداره اوقاف شهرستان رشت، یک بقعه شاخص مجری برگزاری گفتمان اندیشه ورز انقلاب با موضوع حماسه ۹ دی خواهد بود.

وی حماسه ۹ دی را احیاگر انقلاب و ارزش‌های متعالی آن دانست و گفت: تلاش برای پاسداشت قیام ۹ دی، تکریم مجاهدت‌های انقلابیون از صدر اسلام تاکنون است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت به تلاش‌های پیدا و پنهان دشمنان اسلام و استکبار جهانی برای کمرنگ کردن اهمیت قیام ۹ دی، تاکید کرد: حضور گسترده در مراسم گرامیداشت قیام ۹ دی اجازه تکرار فتنه به فتنه گران را نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام کریمی با قابل تحسین خواندن بصیرت مردم گیلان در قیام علیه فتنه گران، گفت: مردم گیلان و رشت همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب ایستاده‌اند./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد