صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان بندر انزلی

آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهدای ترور شهرستان بندرانزلی با حضور مدیران اجرایی، نظامی، انتظامی و خانواده معظم شهدا در مصلی بندرانزلی برگزار شد. دادستان عمومی و انقلاب انزلی روز پنجشنبه در این مراسم با اشاره به تحولات زندگی انسان ها گفت : انسان در مسیر انتخاب دو راه را پیش رو دارد نخست […]

کد خبر : 3394 | 7:51 ق.ظ | ۶ تیر , ۱۳۹۲

بهشتی8

آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهدای ترور شهرستان بندرانزلی با حضور مدیران اجرایی، نظامی، انتظامی و خانواده معظم شهدا در مصلی بندرانزلی برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب انزلی روز پنجشنبه در این مراسم با اشاره به تحولات زندگی انسان ها گفت : انسان در مسیر انتخاب دو راه را پیش رو دارد نخست آنکه به راحتی زندگی را سپری کند و دیگر آنکه بر اصول اعتقادی پای فشارد و آزاده باشد.
حجت الاسلام ˈ محمد صادق ایران عقیده ˈ اظهار کرد : این واقعیت در واقعه کربلا خود را به وضوح نشان می دهد؛ افرادی بودند که خود را مرید پیامبر(ص) و اهل بیت می دانستند ولی در لحظه انتخاب تن به ذلت و زندگی حقیرانه دادند .
وی با اشاره به شخصیت شهید بهشتی(ره) تصریح کرد : در انقلاب اسلامی هم شخصیت هایی چون شهید مظلوم بهشتی با پیروی از سیره حسینی(ع) بر اصول ماندند و سختی ها را به جان خریدند و سپر تیرهای بلایی شدند که به سوی امام راحل رها شده بود.
حجت الاسلام ایران عقیده ادامه داد: مومن هیچگاه دو دل نیست و شهدا چنین بودند و بهشتی الگویی برای این معناست که تا پای جان بر سر اعتقادش ایستاد.
وی تصریح کرد : سیر تاریخ چنین می گوید که بهشتیان باید بروند تا اساس اسلام بماند و ما باید این خط را حفظ کنیم و اگر خدای نکرده سر سوزنی تخطی کنیم، باید پاسخگو باشیم .
دادستان عمومی و انقلاب انزلی در خاتمه گفت : باید خود را به گونه ای تجهیز کنیم که دودلی در ما راه نداشته باشد تا مانند بهشتی آنگونه که امام(ره) فرمود؛ یک امت باشیم و شما شاهد بودید که در کنار تهمت ها و ناجوانمردی هایی که در حق ایشان شد، مردم چگونه پیکر مطهر او را تشییع کردند و هنوز سوگوار او هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد