صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هدف اصلی دشمن در سال ۸۸ بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب بود

سخنران مراسم ۸ دی سال ۸۸ با اذعان به اینکه استکبار می‌خواهد از طریق ایجاد دوگانگی بین مردم تفرقه ایجاد کنید گفت: آمریکا از اول انقلاب با مسلح کردن منافقین و تا ‌به الآن به دنبال تفرقه در میان مردم هستند ولی با بصیرت بالای مردم هرگز به این‌ ‌امر دست پیدا نخواهند کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید […]

کد خبر : 34031 | 11:47 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۷

سخنران مراسم ۸ دی سال ۸۸ با اذعان به اینکه استکبار می‌خواهد از طریق ایجاد دوگانگی بین مردم تفرقه ایجاد کنید گفت: آمریکا از اول انقلاب با مسلح کردن منافقین و تا ‌به الآن به دنبال تفرقه در میان مردم هستند ولی با بصیرت بالای مردم هرگز به این‌ ‌امر دست پیدا نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع شهرستان لاهیجان با تأکید بر لزوم شناخت دشمن اظهار کرد: استکبار برای شکست انقلاب اسلامی‌ از هیچ ‌تلاشی دریغ نمی‌کند به همین منظور اگر مسؤولین و مردم می‌خواهند استکبار را شکست‌دهند باید آن را بشناسند.

وی با اشاره به اینکه دشمن های انقلاب را می‌توان به قسمت‌های مختلفی تعریف کرد گفت: اگر می‌خواهیم دشمن ‌را بشناسیم باید بدانیم‌‌ چه نوع دشمنی برای انقلاب وجود دارد که ازجمله این دشمنان، دشمنی است که ‌با انقلاب مخالفت دارد، دشمن معاند و گاهی دشمن‌ محارب است.

مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان گیلان یا اذعان به اینکه استکبار می‌خواهد یک تفکر را در مجامع بین‌المللی ایجاد کند و آن دشمنی همه ملت‌ها با مردم ایران است تصریح کرد: در کشور افرادی داریم که جزو اقلیت‌های دینی بوده و حتی پیامبر و قرآن هم قبول ندارند ولی در کنار مردم به‌خوبی زندگی کرده و حتی یک عده از این افراد نماینده مجلس بودند.

اشکوری با تأکید بر اینکه مسؤولان‌ نباید هر فردی که اعتراض می‌کند را ضدانقلاب بمانند بیان کرد: متأسفانه مردم به لحاظ اقتصادی در شرایط بسیار بدی بسر برده و تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارند و اگر این فرد از وضعیت موجود شکایت کند نباید آن‌ را ضد نظام بنامیم چون مردم ما وفاداری خود به‌نظام را ثابت کرده‌اند.

وی یکی از بدترین نوع دشمنان را از نوع معاند دانست و افزود: دشمن معاند به دنبال سرنگونی نظام است‌ و از هیچ تلاشی برای انجام این امر دریغ نمی‌کند لذا از مسؤولین می‌خواهم به این افراد توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل اسبق سازمان اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه استکبار قبل از انتخابات‌ سال ۸۸ سرمایه گزاری عظیمی بر روی دشمنان‌ معاند انقلاب کرده بود تصریح کرد: هدف اصلی دشمن در سال ۸۸ سرنگونی و بدبین و بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب بود و برای انجام این کار برنامه‌های دقیقی داشته‌اند.

اشکوری حمایت آگاهانه از فتنه را خیانت به انقلاب دانست و گفت: بعد از فتنه سال ۸۸ اعتبار انقلاب در جهان خدشه‌دار شد به همین منظور کسی که آگاهانه از فتنه دفاع می‌کند باید پاسخگوی این عمل خود به مردم باشد.

وی با تأکید بر عدم مذاکره مسؤولان‌ با دشمن معاند انقلاب خاطرنشان کرد: کسی که با نظام مخالف است برای براندازی آن تلاش نمی‌کند ولی دشمن معاند در خیابان‌ها اسلحه به دست گرفته و جوانان‌ ‌‌ما را می‌کشند و‌ اگر مسؤولین با این گروه مذاکره کنند آینده انقلاب به خطر خواهد افتاد.

مدیرکل اسبق سازمان اوقاف و امور خیریه استان گیلان سران فتنه را یکی از دشمنان معاند و محارب انقلاب دانست و اظهار کرد: سران فتنه ‌بارها در صحبت‌های گفته‌ بودند که تقلب انتخابات بهانه است و هدف اصلی نابودی نظام است و برای انجام این امر همه شبکه‌های ماهواره‌ای در اختیار آنان بود که خوشبختانه مردم با حضور خود اجازه چنین کاری را ندادند.

اشکوری با اذعان به اینکه سران فتنه بجای اعلام‌ برائت از کسانی که در روز عاشورا دست و کف زدند آن‌ها را فرزندان خود نامیدند افزود: سران فتنه خودشان هم می‌دانستند که هیچ تقلبی در انتخابات شکل نگرفت و‌ هدفشان نابودی نظام است ‌‌زیرا اگر غیر این موضوع بود این افراد بعد از عاشورای سال ۸۸ ارتباط خود با هنجارشکنان را تکذیب می‌کردند.

وی کمترین حکم ‌برای سران فتنه‌ را اعدام عنوان کرد و گفت: کسانی امنیت کشور را خدشه‌دار و با اسلحه کشیدن سعی در انجام انقلاب مخملی در ایران داشتند را باید اعدام کنند نه اینکه با حصر خانگی بهترین امکانات‌ برای آن‌ها ‌‌فراهم‌ شود.

مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم فتنه را شکست دهیم باید دلایل اصلی آن را شناسایی کنیم تصریح کرد: ریشه اصلی فتنه به قبل از انقلاب برمی‌گردد و تاکنون وجود دارد و تا زمانی آن را شناسایی نکنیم نمی‌توان آن را شکست داد.

اشکوری با اشاره به اینکه متأسفانه یک تفکر در برخی از مسؤولان‌ به وجود آمده و آن ما نمی‌توانیم است گفت: متأسفانه برخی از مسؤولین دچار غرب‌زدگی شده و‌ راه پیشرفت کشور را وابستگی به غرب می‌دادند و تا زمانی که این ‌تفکر لیبرالی وجود دارد کشور نمی‌تواند ‌به خودکفایی برسد.

وی پیشرفت ایران را یک خطر برای آمریکا دانست و بیان کرد: انقلاب در این سال در عرصه‌های مختلف با یک پیشرفت زیادی مواجه بوده و این پیشرفت باعث شده که آمریکا‌ در منطقه احساس خطر کرده و‌ سعی کند نظام ‌را سرنگون کنند.

مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اذعان به اینکه استکبار می‌خواهد از طریق ایجاد دوگانگی بین مردم تفرقه ایجاد کنید تصریح کرد: آمریکا از اول انقلاب با مسلح کردن منافقین و تا ‌به الآن به دنبال تفرقه در میان مردم هستند ولی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت بالای مردم هرگز به این‌ ‌امر دست پیدا نخواهند کرد./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد