صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هدف اصلی استکبار جهانی در فتنه سال ۸۸، جدایی مردم از انقلاب بود

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر انقلابی بودن مسؤولین در انجام کارها گفت: امروزه در کشور شاهد یک مدیریت انفعالی و بر مبنای تکیه‌بر کشورهای غربی و یک مدیریت غیرانقلابی هستیم که اگر مسؤولین به مدیریت انقلابی خود توجه کنند کشور با پیشرفت‌های زیادی مواجه خواهد شد. پرویز سروری در مراسم‌ بزرگداشت حماسه […]

کد خبر : 34034 | 11:56 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۷

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر انقلابی بودن مسؤولین در انجام کارها گفت: امروزه در کشور شاهد یک مدیریت انفعالی و بر مبنای تکیه‌بر کشورهای غربی و یک مدیریت غیرانقلابی هستیم که اگر مسؤولین به مدیریت انقلابی خود توجه کنند کشور با پیشرفت‌های زیادی مواجه خواهد شد.

پرویز سروری در مراسم‌ بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد ولیعصر (عج) شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به جایگاه ویژه شهدا در پیشگاه پروردگار اظهار کرد: شهدا با خون‌های چنان منزلتی در بین مردم و پیشگاه خداوند دارند که مردم هنوز بعد از گذشت ۳۰ سال از پایان دوران دفاع مقدس با شور و اشتیاق به مجالس شهدا می‌آیند.

وی با تأکید بر حفظ حرمت شهدا توسط مردم و مسؤولین گفت: این انقلاب مدیون شهدا بوده و این عزیزان با خون‌های خود در هشت سال دفاع مقدس باعث سربلندی نظام و انقلاب شده‌اند.

نماینده مردم تهران در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه اگر مسؤولین نتوانند از امانت شهدا به‌درستی  محافظت کنند باید در آخرت پاسخگو شهدا باشند افزود: مهم‌ترین امانت شهدا به مردم و مسؤولین انقلاب اسلامی است و ما باید تا آخرین قطره خونمان از این امانت به‌درستی محافظت کنیم.

سروری یکی از دلایل دشمنی استکبار با انقلاب را عظمت آن دانست و تصریح کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا دارای عظمتی در جهان اسلام شده که می‌تواند سرنوشت جهان اسلام را رقم بزند و به همین دلیل استکبار از همه امکانات خود برای از بین بردن این نفوذ استفاده می‌کند.

وی با اشاره هدف اول دشمن برای نابودی انقلاب بیان کرد: دشمن از اوایل انقلاب سعی بر این داشت تا انقلاب را از مردم جدا کند و به هدف خود دست پیدا نکرد چون مردم ما در سختی‌ها و همه عرصه‌ها حامی انقلاب خود هستند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف استکبار در فتنه سال ۸۸ را جدایی مردم از انقلاب دانست و گفت: استکبار برنامه دقیقی برای نابودی انقلاب بعد از فتنه سال ۸۸ داشت و از هیچ تلاشی برای جدایی مردم از انقلاب دریغ نکرد ولی مردم با بینش سیاسی و با کمک رهنمودهای مقام معظم رهبری به این مهم دست پیدا نکردند.

سروری با بیان اینکه دشمن بعدازآنتخابات سال ۸۸ سعی داشت با طرح موضوعات خلاف واقع، مردم را به خیابان بکشاند خاطرنشان کرد: استکبار انتظار حضور حداکثری مردم در انتخابات را نداشت و به همین دلیل سعی کرد با طرح موضوعات مختلف ازجمله انجام تقلب در انتخابات بین مردم تفرقه و آنان را به خیابان بکشاند.

وی با اشاره به‌ اینکه سران فتنه هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود مبنی بر انجام تقلب در انتخابات سال ۸۸ نداشتند تصریح کرد: در جلسه‌ای که با یکی از اعضای سران فتنه بعدازآنتخابات داشتیم به آن‌ها گفتیم اگر مدرکی دال بر انجام تقلب در انتخابات دارند به ما ارائه و ما قول می‌دهیم آن را پیگیری و نتیجه را با آن‌ها اعلام کنیم ولی آن‌ها هیچ مدرکی نداشته و در آن جلسه گفتند که اگر طرفداران ما هم بگویند که تقلب رخ نداده ما می‌گوییم که این امر انجام‌شده است‌.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه اگر رئیس دولت اصلاحات ادعای خود مبنی عدم انجام تقلب در انتخابات را به رسانه‌ها اعلام می‌کردند بسیاری از مشکلات در آن زمان حل می‌شد تصریح کرد: رئیس دولت اصلاحات در جلسات خصوصی صحبت از عدم تقلب در انتخابات می‌کرد ولی از اعلام این مسئله در رسانه‌ها خودداری می‌نمود به همین دلیل اگر این موضوع را اعلام می‌کرد اعتبار نظام خدشه‌دار و اعتماد مردم نسبت به‌نظام از بین نمی‌رفت.

سروری با تأکید بر اینکه انتخابات سال ۸۸ می‌توانست فرصتی بسیار عالی برای نظام ایجاد کند افزود: مردم ما با حضور ۸۰ درصدی خود در انتخابات سال ۸۸ نشان دادند به‌نظام اعتماد دارند و این‌ موضوع می‌توانست برای نظام یک ظرفیت باشد ولی مسائلی که بعدازآن رخ داد مانع این اتفاق شد.

وی با بیان اینکه آمریکا برای سرنگونی انقلاب حدود ۵۵ میلیون دلار خرج کرده بود خاطرنشان کرد:  تمام دنیا بعد از فتنه سال ۸۸ فکر می‌کردند که انقلاب سرنگون خواهد شد و حتی کنگره آمریکا برای انجام این امر حدود ۵۵ میلیون دلار هزینه کرد ولی مردم ما با حضوری به‌موقع اجازه این اتفاق را ندادند.

نماینده مردم تهران در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین ابزار دشمن برای سرنگونی نظام را رسانه عنوان کرد و گفت: در آن زمان تمام رسانه‌های بیگانه اخبار اغتشاشات نظام را نشان می‌دادند و این نشان‌دهنده ابزار رسانه‌ای قوی دشمن برای سرنگونی نظام بود.

سروری با تأکید بر اینکه برنامه آمریکا برای کم کردن مقبولیت مقام معظم رهبری در جامعه است تصریح کرد: یکی از سران فتنه در گفت‌وگو با یک خبرنگار خارجی اعلام کرد که حتی اگر رئیس‌جمهور شود از طریق فشار مردم، می‌خواهد مقبولیت مقام معظم رهبری در جامعه را کم کند ولی مردم با بصیرت بالای خود اجازه چنین کاری را ندادند.

وی با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ به انقلاب و نظام اسلامی ظلمی بسیار آشکار انجام گرفت خاطرنشان کرد: سران فتنه به علت ظلمی که به‌نظام کرده و اعتبار آن را در دنیا خدشه‌دار کرده بودند باید عذرخواهی کرده و یا در غیر این صورت طبق قانون باید با آن‌ها برخورد جدی شود.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اذعان به نقش مهم مقام معظم رهبری در جلوگیری از ایجاد دوگانگی در کشور گفت: در سال ۸۸ دشمن سعی داشت بین مردم یک دوگانگی ایجاد کند و تا به الآن هم‌روی این مسئله کار می‌کند ولی مقام معظم رهبری با بینش بالای خود اجازه چنین کاری را ندادند چون اگر این اتفاق در کشور انجام شود با مشکلی جدی مواجه خواهیم شد.

سروری با اشاره به اینکه مردم از انقلابیون عمل می‌خواهند نه شعار بیان کرد: ما به‌عنوان جریان انقلاب فقط شعارهای مقام معظم رهبری را گوش کرده ولی به آن عمل نکردیم و این به معضل جدی برای این جریان است.

وی با تأکید بر انقلابی بودن مسؤولین در انجام کارها افزود: امروزه در کشور شاهد یک مدیریت انفعالی و بر مبنای تکیه‌بر کشورهای غربی و یک مدیریت انقلابی هستیم که اگر مسؤولین به مدیریت انقلابی خود توجه کنند کشور با پیشرفت‌های زیادی مواجه خواهد شد.

عضو سابق کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس شورای اسلامی خروج آمریکا از منطقه را نتیجه تأثیر نیروهای انقلابی در منطقه دانست و گفت: هر جا نیروی انقلابی ورود کردند کشور با پیروزی مواجه بوده است و خروج آمریکا از منطقه نشان‌دهنده تأثیر عمیق انقلاب بر منطقه است./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد