صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت ایران با پیروی از فرامین رهبری هرگز فریب دشمن را نخواهند خورد

سرپرست فرمانداری رضوانشهر با بیان اینکه دشمن امروز بسیار مصمم تر از گذشته در مقابل انقلاب ما ظاهر شده، گفت: ملت ایران با پیروی از فرامین رهبری هرگز فریب آنان را نخواهند خورد. محمدمهدی مظفری، سرپرست فرمانداری شهرستان رضوانشهر در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره […]

کد خبر : 34081 | 7:54 ق.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۷

سرپرست فرمانداری رضوانشهر با بیان اینکه دشمن امروز بسیار مصمم تر از گذشته در مقابل انقلاب ما ظاهر شده، گفت: ملت ایران با پیروی از فرامین رهبری هرگز فریب آنان را نخواهند خورد.

محمدمهدی مظفری، سرپرست فرمانداری شهرستان رضوانشهر در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد کمرنگ کردن ارزش های انقلاب و دور کردن مردم از اهداف نظام هستند، گفت: در طول این چهل سال کشور با هدایت های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تلاش های مسئولین و حضور آگاهانه مردم از گذرگاه های سختی عبور کرده است.

وی اظهار کرد: دشمن امروز بسیار مصمم تر از گذشته در مقابل انقلاب ما ظاهر شده، اما ملت ایران با پیروی از فرامین رهبری هرگز فریب آنان را نخواهند خورد.

این مقام مسئول اهداف ستاد دهه فجر شهرستان را مبتنی بر خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه تلاش خودمان را برای اجرای برنامه های نشاط آفرین و امیدبخش در این ایام به کار خواهیم بست.

مظفری عنوان کرد: جهت حضور منسجم در مراکز دهستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم نیز باید برنامه ریزی داشته باشیم تا دسترسی مردم به مدیران آسان شود.

وی بر لزوم تشکیل کارگروه های مختلف ستاد دهه فجر تاکید کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه مسئولیت ستاد دهه فجر در این شهرستان بر عهده امام جمعه است، اعضای کارگروه های ۱۴ گانه نسبت به تحقق اهداف ستاد اهتمام لازم را به عمل آورند و با برنامه ریزی در این راستا، برنامه های پیشنهادی خود را به  ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی، امام جمعه رضوانشهر نیز، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دلارهای زیادی برای ساقط کردن نظام ما هزینه کردند، اما موفق نشدند‌ و در حال حاضر نیز درصدد هستند تا انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را نبیند لذا همه باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری برای دفاع از نظام و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن همواره درصدد خاموش کردن چراغ های هدایت انقلاب و نور الهی در این کشور می باشد، گفت: امروز با پرداختن به موضوع بصیرت و توجه به موضوعات مختلف در داخل کشور دشمنان را مایوس خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد، امام جمعه پره سر نیز، یادآور شد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به معنی چهل سال نبرد بی امان با استکبار جهانی و ایادی آن و دفاع از ملت های مستضعف و ستم دیده‌ و به چالش کشاندن سیاست های شیطانی آمریکا در منطقه و صحنه های بین المللی است.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت جهت تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت آن است، گفت: در دهه فجر می توانیم بر خود ببالیم که توانستیم با شکست وارث حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی یک گام به تشکیل حکومت صالحان به امامت امام زمان(عج) نزدیک شویم لذا آشنا ساختن توده های مختلف مردم خصوصا جوانانی که امام و مجاهدت شهدا را ندیدند، ضرورت دارد./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد