صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






«چهل سال وحدت؛ چهل سال اتحاد» محور ویژه برنامه های انقلاب در اسالم

حجت الاسلام باقری با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: برنامه های پیش بینی شده به پاس چهل سال وحدت شیعه و سنی در اسالم با شعار «چهل سال وحدت؛ چهل سال اتحاد» برگزار خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم، ۱۴ دی ماه در خطبه های نماز جمعه این بخش، با تاکید بر لزوم پاسخگویی […]

کد خبر : 34114 | 11:27 ب.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۷

حجت الاسلام باقری با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: برنامه های پیش بینی شده به پاس چهل سال وحدت شیعه و سنی در اسالم با شعار «چهل سال وحدت؛ چهل سال اتحاد» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم، ۱۴ دی ماه در خطبه های نماز جمعه این بخش، با تاکید بر لزوم پاسخگویی به شبهات وهابیت، به بیان شبهه زیارت ائمه و بیان ادله قرآنی و احادیثی آن پرداخت و گفت: اگر بنا بود چیزی در اسلام حرام شود پیامبر(ص) خودش به آن عمل نمی کرد و آن را حرام می دانست، اما دلیلی بر حرمت زیارت و ساخت بنا بر قبور در منابع فقه اسلامی وجود ندارد و نظرات وهابیت بر مبنای فقه و شرع نیست.

وی با گرامیداشت چهاردهم دی ماه، روز جهادکشاورزی و تبریک این روز به کشاورزان و زحمتکشان عرصه کشاورزی، اظهار کرد: باید با ترویج درست و تغییر الگوی کشت از مصرف بی رویه آب جلوگیری کنیم و با استفاده از ابزارآلات صنعتی کشاورزی بازدهی محصولات را بالا ببریم تا کشاورزان با کمترین هزینه بیشترین منفعت را به دست آورند.

این کارشناس دینی با اشاره به هفدهم دی ماه، سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی، یادآور شد: کشف حجاب به منظور ترویج بی بندوباری و از میان برداشتن عفت و حیا در کشور ما اجرا شد تا با گرفتار کردن نسل ها به لذت های جنسی جوانانی سست و بی اراده تحویل جامعه دهند.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: امروز هم رسانه ها و فضای مجازی به طریقی دیگر همان طرح را ادامه می دهند تا ذهن جوان ما را به جای تحصیل و کار، مشغول شهوات و لذات نفسانی کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۹ دی ماه سال ۵۶ در قم، خاطرنشان کرد: حضور به موقع و موضع گیری دقیق مردم قم در برابر مقاله اهانت آمیز روزنامه اطلاعات به رهبر نهضت اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و تقدیم شهیدانی در راه دفاع از اسلام آتش انقلاب را شعله ور ساخت و مراسمات یادبود شهدا یکی پس از دیگری در شهرهای دیگر کار رژیم منحوس پهلوی را یکسره کرد.

امام جمعه اسالم از تشکیل جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این بخش خبر داد و عنوان کرد: به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب برنامه های متعددی در سطح بخش و شهرستان پیش بینی شده است که با محوریت عدد چهل و به پاس چهل سال وحدت شیعه و سنی در اسالم با شعار «چهل سال وحدت؛ چهل سال اتحاد» برگزار خواهد شد./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد