صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه مسئولان است

امام جمعه فومن گفت: روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه مسئولان است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدحسن صفوی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بزرگداشت دهه مبارک فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، گفت: در حال حاضر […]

کد خبر : 34155 | 11:55 ق.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۷

امام جمعه فومن گفت: روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدحسن صفوی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بزرگداشت دهه مبارک فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین مرکز پزشکی جهان تبدل شده است.

حجت الاسلام صفوی به قیام مردم فرانسه که خود را مهد دموکراسی و آزادی‌خواهی در جهان می دانند اشاره کرد و افزود: فرانسه مرکز منافقینی است که خیانت‌های بسیاری علیه ملت و کشور ایران انجام داده‌اند.

وی با اشاره به ضعف دستگاه‌های نظارتی علیه مفسدان مالی، ادامه داد: برخی مسئولان عالیرتبه به مملکت خیانت کرده و آسیب رسانده‌اند. امروز وظیفه مسئولان روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه است.

ادارات برنامه های شاخص خود را برای دهه فجر اعلام کنند

معاون فرماندار فومن نیز در ادامه این جلسه گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یکی از مهمترین شعارهای ملت ایران در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بوده و هست.

حمید رضایی با بیان اینکه عملی کردن شعار استقلال، آزادی و استقرار نظام جمهوری اسلامی منافع بسیاری از کشورهای بزرگ را به خطر انداخت، افزود: ایران اسلامی شاهراه استراتژیکی و اقتصادی جهان و خاورمیانه محسوب می شود که از دست دادن این شاهراه برای کشورهای استکباری سخت بود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای مخالف ایران تلاش کردند تا نظام و انقلاب نوپای ایران پا نگیرد، گفت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کرده است که اجازه نمی دهند که دشمن به یک وجب از خاک این سرزمین دست‌اندازی کند.

رضایی با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال گذشته بارها شاهد توطئه دشمنان علیه نظام بوده‌ایم، بیان‌کرد: یکی از بزرگترین آرزوهای آمریکا و متحدانش نابودی نظام ایران است که این آرزو را با خود به گور می برند.

وی با بیان اینکه در جشن چهل سالگی انقلاب روسای ادارات شاخص‌ترین عملکرد دستگاه‌های خود را از قبل انقلاب تاکنون به مردم و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند، ادامه‌داد: دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای بارها اعلام کرده بودند که انقلاب ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید به همین واسطه باید با برنامه‌ریزی مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه‌ هرچه بیشتری برگزار شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد