صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه‌های دهه فجر تبیین‌گر دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی باشد

معاون سیاسی فرمانداری رشت گفت: آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی در سایه وحدت و انسجام تداوم پیدا می‌کند. بنابراین دسته‌بندی کردن و انشقاق و تفرقه بین مردم، ناامید کردن آنان، از بین بردن اعتماد مردم سد راه انقلاب خواهد بود. علیرضا انصاری، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت، ۱۷ دی‌ماه در جلسه ستاد بانوان که با […]

کد خبر : 34170 | 9:51 ق.ظ | ۱۹ دی , ۱۳۹۷

معاون سیاسی فرمانداری رشت گفت: آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی در سایه وحدت و انسجام تداوم پیدا می‌کند. بنابراین دسته‌بندی کردن و انشقاق و تفرقه بین مردم، ناامید کردن آنان، از بین بردن اعتماد مردم سد راه انقلاب خواهد بود.

علیرضا انصاری، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت، ۱۷ دی‌ماه در جلسه ستاد بانوان که با حضور بانوان شاغل در ادارات شهرستان، در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در آستاته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و دهه مبارک فجر فرصت بسیار مغتنمی است تا بیعت مجددی با آرمان‌های نظام اسلامی داشته باشیم.

وی با گرامیداشت دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس، افزود: برنامه‌های اجرایی در ایام دهه مبارک فجر باید تبیین گر دستاوردهای نظام اسلامی طی چهل سال گذشته باشد، نگاهی هم به تهدیدات و آسیب‌های نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

انصاری با اشاره به نقش حمایتی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تمام تلاش و اهداف مردم برای پیروزی انقلاب در شعار محوری «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مشهود است، مردم می‌خواستند خود سرنوشت کشور را رقم بزنند و تا پای جان برای تحقق آرمان‌هایشان تلاش کردند، از اینرو باید نسل جوان ما بیش از پیش با این تاریخ و فرهنگ آشنا شوند تا بتوانند به نسل‌های بعد منتقل کنند.

وی ادامه داد: آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی در سایه وحدت و انسجام تداوم می‌یابد. بنابراین دسته‌بندی کردن و انشقاق و تفرقه بین مردم، ناامید کردن آنان، از بین بردن اعتماد مردم سد راه انقلاب خواهد بود.

انصاری تاکید کرد: باید در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر آرمان‌های انقلاب را برجسته کنیم، در برنامه‌ریزی‌ها ایام دهه فجر به دنبال برنامه‌های باشکوه‌ و با کیفیت‌تر و ابتکاری باشیم.

معاون سیاسی فرمانداری رشت تصریح کرد: از ابزار هنر برای بیان دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی بهره مند شویم. همچنین از گروه‌های مردم نهاد و موسسات مردمی در برگزاری برنامه‌ها برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های دهه فجر به دنبال تقویت گفتمان بین نسلی باشیم، تصریح کرد: سعی کنیم از مشارکت نوجوانان و جوانان در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم تا آنان نیز با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

انصاری در خصوص فعالیت کمیته بانوان در ستاد اجرای برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم زنان در آیین‌ها و برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آشنا سازی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف مهم کمیته بانوان است./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد