صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه‌های فرهنگی دهه فجر شهرستان رودسر با محوریت مردم برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی بعداز پیروزی انقلاب برلزوم اجرای برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم در این شهرستان تأکید کرد. به گزارش مهر، علی وارسته در جلسه ستاد گرامیداشت دهه‌فجر که درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، گفت: باید شعار دهه فجر امسال «افتخار به گذشته و امید […]

کد خبر : 34174 | 11:06 ق.ظ | ۱۹ دی , ۱۳۹۷

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی بعداز پیروزی انقلاب برلزوم اجرای برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش مهر، علی وارسته در جلسه ستاد گرامیداشت دهه‌فجر که درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، گفت: باید شعار دهه فجر امسال «افتخار به گذشته و امید به آینده» را سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی تصریح‌کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته و آرمان‌های آن باید در قالب برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری برای نسل جوان بازگو شود.

وارسته در ادامه با بیان اینکه با روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران در شهرها و روستا خدمات‌رسانی بسیاری صورت گرفته است، گفت: تحمیل جنگ، تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای سیاسی خدمات‌رسانی را متوقف نکرده و با وجود مانع تراشی استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته، انقلاب اسلامی خدمات چشمگیری به ویژه در سطح روستاها ارائه داده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان تفاوت دارد، بیانٰ‌کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از ارزش‌های دینی و اسلامی است و معنویت در انقلاب ایران نقش مهمی ایفا می کند.

وارسته گفت: باید تلاش شود در برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر علاوه بر بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی برنامهٰ‌های فرهنگی در سطح روستاهای شهرستان رودسر برگزار شود.

وی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم در رودسر، افزود: در دهه فجر امسال ۵ پروژه درحوزه‌های مختلف با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد