صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بکارگیری زبان هجو به‌جای طنز در همایش «در حلقه رندان» شهرستان فومن برای عقده‌گشایی بود

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در دیدار با اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شاخۀ گیلان که به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در روز شنبه ۲۲ دی‌ماه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود پس از عبور از تهدیدهای دشنمان […]

کد خبر : 34219 | 5:23 ب.ظ | ۲۲ دی , ۱۳۹۷

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در دیدار با اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شاخۀ گیلان که به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در روز شنبه ۲۲ دی‌ماه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود پس از عبور از تهدیدهای دشنمان نظام و فتنه‌های منافقین و عوامل خودفروخته به بلوغ، کمال و پویایی رسیده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را عطیۀ الهی به مردم خداجوی ایران و یادگار مانای امام خمینی(ره) دانست و افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را برای مردم ایران به ارمغان آورده است که باید قدردان آنها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه دشمنان با پیروزی انقلاب اسلامی بسیار متضرر شدند و دستان ناپاک آنان از منابع این کشور کوتاه شد، اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده ملت مسلمان ایران از سال اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که چهلمین سالگرد آن را جشن گرفته‌ایم، دست از فتنه‌گری و توطئه‌چینی برنداشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به تلاش دشمنان برای گسترش ناامیدی در جامعه و ضعیف جلوه‌دادن انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی آن اشاره کرد و افزود: چراغ فروزان انقلاب اسلامی ایران خاموش ناشدنی است و با هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور پررنگ مردم در صحنه، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان راه به‌جایی نخواهد برد.

وی با اشاره به حواشی برگزاری همایش «در حلقه رندان» در شهرستان فومن، گفت: گویندۀ شعر طنز «ای زلزله، یک مرتبه قم را بتکان» چه کسی را هدف گرفته است؟ کریمۀ اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها یا مراجع و حوزه های علمیه و یا مردم انقلابی این شهر را؟

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه این اهانت دقیقاً در روز ۱۳ دی یعنی شش روز مانده به ۱۹ دی و قیام خونین مردم قم اتفاق افتاده است، تصریح کرد: صرف نظر از سایر حواشی این همایش ملی، چرا مسئولان حاضر در همایش به علامت اعتراض سالن را ترک نکردند و اعتراض خود را بیان نکردند؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دقت‌های لازم را در برگزاری چنین همایش‌هایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌عمل آورد، اظهار کرد: زبان طنز، زبان فاخری است که در طول چهل سال حیات طیبۀ انقلاب اسلامی در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی و برملا نمودن حیله‌های دشمنان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مرز طنز و هجو کاملاً شناخته شده است، ادامه داد: بکارگیری زبان هجو برای عقده‌گشایی، امری ناپسند است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه این روز‌ها که همه در تدارک جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند، متأسفانه برخی افکار نا‌مبارک خود را به خورد ملت می‌دهند، بیان کرد: عذرخواهی برگزار‌کنندگان همایش ملی طنز «در حلقه رندان» در شهرستان فومن، کمترین کار برای جبران این خطای فاحش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سخن گهربار امام صادق(ع) که فرموند «برای ما حرمی است و آن قم است و در آن بانویی از فرزندان من به نام فاطمه دفن خواهد شد که هر کس وی را زیارت کند، پاداش او بهشت خواهد بود.» گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود با مردم قم هشدار دادند «قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است؛ بزرگان و جوانان قم، نگذارند دست‌های خائن، مرکزیت انقلاب و کانون انقلاب بودنِ قم را کم‌رنگ کند».






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد