صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره استاندار شهید گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره شهید علی انصاری استاندار اسبق و علیرضا نورانی معاون اسبق عمرانی استانداری این استان در رشت خبر داد. احمد اسماعیلی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهیدان علی انصاری استاندار اسبق و علیرضا نورانی معاون اسبق استانداری گیلان، اظهار کرد: به منظور بزرگداشت هرچه بهتر مراسم شهید […]

کد خبر : 3422 | 11:10 ق.ظ | ۱۲ تیر , ۱۳۹۲

انصاری11

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره شهید علی انصاری استاندار اسبق و علیرضا نورانی معاون اسبق عمرانی استانداری این استان در رشت خبر داد.

احمد اسماعیلی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهیدان علی انصاری استاندار اسبق و علیرضا نورانی معاون اسبق استانداری گیلان، اظهار کرد: به منظور بزرگداشت هرچه بهتر مراسم شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وفادارش شهید علیرضا نورانی باید از تمام توانمندی استان بهره برده و مراسم درخور نام آن شهیدان را برگزار کنیم.

وی افزود: شهید انصاری استاندار مردمی و با اخلاصی بود که در دوران مسئولیتش در استانداری گیلان منشأ خدمات بسیاری برای نظام و به ویژه برای مردم این سامان داشت.

این مسئول، یادواره‌های شهدا را فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با شهیدان و ایجاد وفاق و همدلی عنوان کرد.

وی گفت: امروز وحدت حول محور رهبری رمز جاودانگی انقلاب اسلامی است و تا زمانی که مردم کشور نام شهدا را زنده نگه داشته و از فرامین ولی‌فقیه تبعیت می‌کنند از تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در امان می‌مانند.

اسماعیلی، برگزاری یادواره‌های شهدا را تسکین دل‌های خاندان معظم شهدا نام برد و آن را یکی از راه‌های حفظ ارزش‌های اسلامی و تقویت ایمان جوانان دانست.

وی تصریح کرد: در گیلان که حدود هشت هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، هر روز در هر کوی و برزن در روستاها و شهرها عطر خوش شهیدان با برگزاری یادواره‌های مردمی و خودجوش به مشام می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از برگزاری مراسم شهیدان انصاری و نورانی در روز پنجشنبه 13 تیر ماه از ساعت 10 صبح در مصلای امام خمینی (ره) این شهر خبر داد.

به گزارش فارس، شهیدان انصاری و نورانی در سال 1360 ساعت هفت بامداد 15 تیر ماه که مصادف با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان بود در حالی که از خیابان لاکانی رشت عازم محل خدمت در استانداری بودند توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد