صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تمدن‌سازی هدف اصلی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گیلان تمدن سازی را هدف اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای مقابله با هجمه‌های دشمن نیازمند عمق‌بخشی به عقاید نسل جوان جامعه هستیم. آیت الله رسول فلاحتی در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین که در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان برگزار شد، اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت های […]

کد خبر : 34231 | 11:26 ب.ظ | ۲۱ دی , ۱۳۹۷

تمدن‌سازی هدف اصلی انقلاب/عمق بخشی به عقاید جوانان ضروری است

نماینده ولی فقیه در گیلان تمدن سازی را هدف اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای مقابله با هجمه‌های دشمن نیازمند عمق‌بخشی به عقاید نسل جوان جامعه هستیم.

آیت الله رسول فلاحتی در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین که در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان برگزار شد، اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت های انقلاب اسلامی تمدن‌سازی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی یکی از قدرت‌های منطقه و جهان محسوب شده و مدیریت دنیا را برعهده دارد، افزود: تزلزل پایه‌های قدرت‌های استعماری یکی از دستاوردها و تأثیرات انقلاب اسلامی است.

حضور جوانان عامل اصلی پویایی و رشد جوامع 

وی در ادامه به تعبیر مقام معظم رهبری درباره مسئولان کشورهای غربی اشاره و گفت: به تعبیر رهبری معظم احمق‌ها در غرب روی کار آمده‌اند. منابع انسانی و حضور رهبران آگاه سبب تمدن‌سازی در جهان می شود.

امام جمعه رشت پویایی و رشد جوامع را به واسطه حضور جوانان دانست و گفت: امروز نظام مقدس اسلامی هزاران جوان انقلابی پویا و متخصص برای حضور در رأس سطوح مدیریتی کشور دارد.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸، بیان‌کرد: این فتنه نتیجه ۲۰ سال تلاش اتاق فکر دشمن بود که خوشبختانه با آگاهی و درایت رهبری معظم و حضور به موقع مردم خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز شاهد هجمه فراوان دشمن علیه اسلام، تشیع و انقلاب اسلامی هستیم، تصریح‌کرد: دشمن با راه‌اندازی سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای سرمایه‌گذاری عظیمی برای ضربه زدن به اسلام، تشیع و انقلاب انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بستری برای بصیرت‌افزایی و رسیدن به کمال ایجاد کرد، افزود: یکی از وظایف مهم ما تربیت انسان‌های صالح و مومن برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

خودسازی اصل مهم در دین اسلام

آیت الله فلاحتی به نقش مهم حلقات صالحین اشاره و تأکیدکرد: باید آسیب‌های حوزه جوانان شناسایی و در راستای بصیرت‌افزایی و افزایش معرفت در میان جوانان برنامه‌ریزی و تلاش شود.

وی با بیان اینکه خودسازی به عنوان یک اصل مهم در دین اسلام مطرح می‌شود، افزود: امام راحل به واسطه خودسازی توانست نهضت انقلاب اسلامی را هدایت و مردم را با خود همراه کند.

امام جمعه رشت بر لزوم استحکام بخشی به عقاید نسل جوان جامعه تأکید کرد و گفت: امروز دشمن با ایجاد شبهه‌های فراوان سعی در انحراف افکار و عقاید جوانان ایرانی دارد که باید با استحکام  و عمق‌بخشی عقاید نسل جوان این توطئه دشمن نیز خنثی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه عده‌ای همسو با دشمن در مقابل رهبری ایستاده‌اند، بیان‌کرد: تقویت جبهه دشمن در برابر رهبری الهی توسط انسان‌های بی‌بصیرت انجام می شود همانگونه که در کربلا حضور همین افراد بی‌بصیرت سبب وقوع واقعه عاشورا شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه باید بصیرت و آگاهی مردم از توطئه‌های دشمنان افزایش یابد، ادامه‌داد: ایستادگی مردم در طول ۴۰ سال گذشته در برابر قدرت‌های سلطه‌گر یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بصیرت افزایی در سطح جامعه بوده است./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد