صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم یادواره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان

رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمن پس از 34 سال از پیروزی انقلاب متوجه شده که انقلاب اسلامی غیر قابل تغییر است. حسن غفوری فرد در مراسم یادواره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان در مصلای امام خمینی (ره) رشت اظهار کرد: شجاعت، ایثارگری […]

کد خبر : 3442 | 11:52 ق.ظ | ۱۵ تیر , ۱۳۹۲

غفوری فرد11

رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمن پس از 34 سال از پیروزی انقلاب متوجه شده که انقلاب اسلامی غیر قابل تغییر است.

حسن غفوری فرد در مراسم یادواره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان در مصلای امام خمینی (ره) رشت اظهار کرد: شجاعت، ایثارگری و از جان‌گذشتگی شهدا سبب عظمت انقلاب اسلامی در دنیا شده است.

وی جمهوری اسلامی ایران را قدرت مقتدر جهانی عنوان کرد و افزود: استقلال و آزادی هزینه دارد و باید برای حفظ نظام مردم‌سالاری دینی هزینه آن را پرداخت کرد.

غفوری فرد با اشاره به تبلیغ دشمنان مبنی براینکه دوره دین و دینداری در دنیا به پایان رسیده است، تصریح کرد: امام (ره) در زمانی که همه فکر می‌کردند دوره دینداری تمام شده، قیام کرد و حکومت دینی را در دنیا تشکیل داد.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی، انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانست و خاطرنشان کرد: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و رزمندگان ایجاد شده و اسلام و ادیان الهی را احیا کرده است.

وی انقلاب اسلامی را احیاگر اسلام و تشیع خواند و بیان کرد: مسیحیت امروز مدیون انقلاب اسلامی است.

غفوری‌فرد الهامات رهایی‌بخش را نتیجه انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: شهدا هزینه اسلام‌خواهی و مردم‌سالاری دینی را پرداخت کردند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی، انقلاب اسلامی را تفسیر آیه‌های قرآن عنوان کرد و یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی پس از 34 سال اعلام می‌کند که غیر قابل تغییر است.

وی با بیان اینکه دشمن دیگر به دنبال حمله به ایران نیست، اظهار کرد: با ترویج فساد و فحشا می‌خواهند از داخل نظام را تضعیف کنند.

غفوری‌فرد به ایستادگی نظام اسلامی در برابر تمام قدرت‌های جهانی اشاره کرد و افزود: امروز به دنیا اعلام می‌کنیم مردم ایران قادر هستند هر تصمیمی که مقام معظم رهبری بگیرند، آن را انجام دهند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی پیروزی ملت ایران را وعده خداوند متعال دانست و تصریح کرد: فتح و پیروزی خداوند با ایستادگی ملت محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) ملت ایران را دوباره با اسلام آشنا کرد، گفت: مردم ایران با به‌دست آوردن هویت اسلامی خود در دنیا عزت‌مند شدند.

غفوری‌فرد قرن 21 را دوره احیای ادیان الهی خواند و بیان کرد: دشمنان می‌دانند که اسلام مایه قدرت است.

*شهید انصاری با تمام وجود در خدمت انقلاب و اسلام بود

رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه انگیزه قوی و ایمان را از ویژگی‌های شهید انصاری عنوان کرد و یادآور شد: شهید انصاری با تمام وجود در خدمت انقلاب و اسلام بود.

وی فعالیت شهید انصاری در ابتدای انقلاب اسلامی را مجاهدت در راه خدا توصیف کرد و افزود: هر جا که درگیری و اعتصاب بود، شهید انصاری حضور داشت و در مقابل منافقین و گروهک‌های ضد انقلاب ایستادگی می‌کرد.

به گزارش فارس، شهید علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان در 15 تیر سال 1360 توسط منافقین در شهر رشت به شهادت رسیدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد