صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گردهمایی بزرگ علماء و روحانیون و طلاب استان گیلان

رییس دفتر مقام معظم رهبری یکی از سفارشات موکد رهبر انقلاب را بهره برداری از دعا بویژه صحیفه سجادیه برشمرد و گفت: اسلام به عنوان دین کامل دربردارنده قویترین دعاها با مضامین بسیار عمیق است. آیت الله محمدی گلپایگانی  در گردهمایی بزرگ علماء و روحانیون و طلاب استان گیلان که در مصلی شهر رشت برگزار […]

کد خبر : 3463 | 2:56 ب.ظ | ۱۸ تیر , ۱۳۹۲

22684

رییس دفتر مقام معظم رهبری یکی از سفارشات موکد رهبر انقلاب را بهره برداری از دعا بویژه صحیفه سجادیه برشمرد و گفت: اسلام به عنوان دین کامل دربردارنده قویترین دعاها با مضامین بسیار عمیق است.

آیت الله محمدی گلپایگانی  در گردهمایی بزرگ علماء و روحانیون و طلاب استان گیلان که در مصلی شهر رشت برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی اظهار کرد: رمضان از ماههای پرفضیلت مسلمانان و ماه دعا و شب قدر است.

وی یکی از سفارشات موکد رهبر انقلاب را بهره برداری از دعا بویژه صحیفه سجادیه برشمرد و گفت: اسلام به عنوان دین کامل دربردارنده قویترین دعاها با مضامین بسیار عمیق است.

آیت الله محمدی گلپایگانی علما و روحانیون را سنگربانان اسلام در ترویج دین و معارف اسلامی خواند و افزود: مهم ترین رسالت علما و روحانیون هدایت مردم به سمت معارف الهی و دینی است.

وی با اشاره جنایت سلفی ها و وهابیون در به شهادت رساندن شیخ حسن شحاته و برخی از همراهان وی گفت: سلفی‌ها و وهابی‌ها با این عمل زشتشان هویت خود را نشان دادند.

آیت الله محمدی گلپایگانی اختلاف را یکی از خطرات بزرگی که به عنوان آسیب به نظام محسوب می‌شود، دانست و تاکید کرد: اتحاد باید دور محور ولایت باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به انتخابات ریاست جمهوری امید بسته‌اند یادآور شد: مردم با حضور 73 درصدی در پای صندوق های رای نشان دادند که همواره در پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی پیشگام هستند و اجازه دخالت و تعرض به دشمنان نخواهند داد.

آیت الله محمدی گلپایگانی با بیان اینکه رسانه های بیگانه تلاش بسیاری را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات انجام دادند افزود: مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت حداکثری مردم در انتخابات بود که این امر مهم با حضور پرشور مردم در انتخابات همراه بود.

وی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران اضافه کرد: مردم در این دوره از انتخابات، با انتخاب فرد اصلح مشارکتی را رقم زدند که کشور آمریکا در هیچ دوره از انتخابات خود چنین حضوری را نداشته است.

آیت الله محمدی گلپایگانی انتخابات یازدهم را بی شائبه ترین انتخابات میان دوستان و دشمنان انقلاب بیان کرد و ادامه داد: در میان کاندیداها، مردم کاندیدایی را برگزیدند که ملبس به لباس روحانیت است و در خط مقدم مبارزه با دشمنان است.

وی آمریکا را ام الفساد امروز دنیا در هر منطقه از جهان دانست و خاطرنشان کرد: امروز اکثريت مردم آمريکا مخالف سياست‌هاي مداخله‌جويانه و سلطه‌جويانه آمريکا هستند و در مقابل يک درصد اقليت سرمايه‌دار ايستاده‌اند.

آیت الله محمدی گلپایگانی در پایان با اشاره به دیدار رییس جمهور منتخب مردم ایران با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار حجت الاسلام روحانی رییس جمهور منتخب مردم ایران 3 خواسته مهم از رهبر انقلاب داشتند که ارائه رهنمودها، حمایت و دعا مهمترین درخواست حجت الاسلام روحانی از رهبر انقلاب بوده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد