صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از پایگاه خبری، تحلیلی “گیل فجر” در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجرگیلان

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در این نشست هدف از برگزاری این نشست را ارائه گزارش‌ فعالیت‌های مربوط به کمیته‌ها به ویژه پیشنهاد انجام دو ویژه برنامه متفاوت با سال‌های گذشته توسط مسئول هر کمیته ذکر کرد.

کد خبر : 348 | 3:54 ب.ظ | ۲ دی , ۱۳۹۱

نخستین نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان دوم دی ماه، در حسینیه شاهد اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در این نشست هدف از برگزاری این نشست را ارائه گزارش‌ فعالیت‌های مربوط به کمیته‌ها به ویژه پیشنهاد انجام دو ویژه برنامه متفاوت با سال‌های گذشته توسط مسئول هر کمیته ذکر کرد.

وی با بیان اینکه سی‌و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پیش است، اظهار کرد: هر سال برنامه‌هایی در این زمینه اعلام می‌شود و کمیته‌ها شکل می‌گیرند که فعالیت‌های خود را اعلام می‌کنند.

این مسئول با قدردانی از دست‌اندرکاران کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی در راه‌اندازی پایگاه خبری‌تحلیلی «گیل‌فجر» گفت: مسئولان این کمیته بستر لازم برای معرفی برنامه‌های دهه فجر را فراهم کردند و تمام اخبار دهه فجر استان در این پایگاه ثبت و منتشر می‌شود که اقدامی جدید کمیته اطلاع‌رسانی است.

اشجری بر ضرورت توجه به برنامه‌های جوانان در امور فرهنگی و جوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به برنامه‌های ورزش و جوانان، گستردگی فعالیت این کمیته مورد انتظار است.

وی با تصریح بر اینکه فعالیت مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر رسانه‌ای می‌شود، اذعان کرد: از اول تا چهارم بهمن مسئولان کمیته‌ها روزانه برنامه‌های خود را با حضور رسانه‌ها اعلام می‌کنند.

این مسئول از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه مبارکه فجر در 34 روستای استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این برنامه‌ها متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

وی پخش کلیپ 15 دقیقه‌ای لحظه ورود امام (ره) در ساعت 9.33 دقیقه روز 12 بهمن در تمام دستگاه‌های اجرایی استان را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: در این روز با پخش شیرینی نشاط خاصی بین مردم ایجاد می‌شود.

اشجری با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی غربت ویژه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های استان با نام شهدای انقلاب افتتاح شوند تا نامشان از غربت بیرون آید.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، فعالیت‌ ستاد دهه فجر استان در سال جاری را متفاوت‌تر از سال گذشته خواند و اظهار کرد: این فعالیت قابل قدردانی است.

عزیز پورعزیزی، راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی گیل فجر را اقدامی خوب در ستاد دهه فجر توصیف کرد و افزود: در استان سازمان‌ها و نهادها برنامه‌های ابلاغی خود را طبق کارهایی که انجام می‌دهند، ارائه می‌کنند.

وی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و یا معاونان و نمایندگان تام‌الاختیار آنها را در جلسه ستاد دهه فجر ضروری دانست و تصریح کرد: در این جلسه‌ها برنامه‌ها و پیشنهادها ارائه و با جدیت پیگیری می‌شود.

این مسئول انجام برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی را از موضوع‌های مهم نامید و برگزاری مردمی برنامه‌های جشن انقلاب را مورد تاکید قرار داد.

 مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان نیز در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، اظهار کرد: این پایگاه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه اطلاع‌رسانی سریع و صحیح ایجاد شده است.

فاطمه سادات ثابت با بیان اینکه پایگاه گیل‌فجر دارای ویژگی‌های متنوعی است، افزود: کم حجم بودن و دسترسی آسان، دارا بودن 16 برگه مجزا برای 16 شهرستان استان و معرفی 61 شهید بزرگوار انقلاب اسلامی گیلان از جمله ویژگی‌های این پایگاه است.

وی مدیریت محتوا و سردبیری با بهره‌گیری از نخبگان رسانه‌ای استان، سرویس‌های اخبار کمیته‌ها، گزارش، عکس و شهرستان‌ها را از دیگر ویژگی‌های پایگاه گیل‌فجر عنوان کرد.

این مسئول افزود: رصد اخبار دهه فجر گیلان و منبع جامع برای اخبار دهه فجر استان، کم هزینه بودن مدیریت سایت و محتوا از دیگر ویژگی‌های پایگاه خبری‌تحلیلی گیل فجر است.

وی با تصریح بر اینکه برای نخستین بار چنین سایت جامعی برای ستادهای دهه فجر استانی تهیه شده است، آدرس پایگاه خبری ‌تحلیلی گیل فجر را به نشانی www.Gilfajr.ir اعلام کرد.

ثابت در ادامه از برگزاری جشنواره فجر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری‌ تحلیلی گیلان برای نخستین بار در کشور خبر داد و یادآور شد: این جشنواره با حضور داوران کلاس ملی و به مناسبت دهه مبارک فجر در گیلان برگزار می‌شود.

وی راه‌اندازی 16 ایستگاه خبر در 16 شهرستان، راه‌اندازی ستاد ویژه خبری، ساماندهی 200 خبرنگار فجر انقلاب اسلامی در 16 شهرستان گیلان، صدور کارت خبرنگاری ستاد دهه فجر و … را از دیگر برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان برشمرد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر گیلان از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نشست‌های خبری خود را از 27 دی‌ماه تا 8 بهمن‌ماه با هماهنگی این کمیته برگزار کنند.

وی، ارائه مرتب اخبار و گزارش‌های کمیته‌ها به کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، همکاری ویژه با فعالان و اعضای این کمیته در گروه ویژه‌نامه‌های ستاد و همکاری با خبرنگاران دارای کارت ویژه شناسایی دهه فجر را از دیگر انتظارات اعضای کمیته مذکور از مدیران استان عنوان کرد.

756821186858658.JPG 2868686868682.JPG

875683856385.JPG

37574253535.JPG

554685686868.JPG

7368285388.JPG

185828688880.JPG

3856832828858555.JPG

175835638998391.JPG

2758287587587587587.JPG9768385383885.JPG12838538538552






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد