صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قابل تقدیر است

ر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت:مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور بی نظیری داشتند و در مقایسه با راهپیمایی های سال های گذشته با شکوه تر برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ نصرت الله لطفی  روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی دستاوردهای […]

کد خبر : 35093 | 11:40 ب.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۷

مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور بی نظیری داشتندر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت:مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور بی نظیری داشتند و در مقایسه با راهپیمایی های سال های گذشته با شکوه تر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ نصرت الله لطفی  روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: حماسه ای به معنای واقعی دیروز با حضور مردم ولایت مدار در راهپیمایی شکل گرفت و دنیا را به حیرت واداشتند.

وی ادامه داد: راهپیمایی بی نظیری دیروز برگزار شد و در مقایسه با راهپیمایی های سال های گذشته با شکوه تر برگزار شد.

لطفی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، کم لطفی ها و بی تدبیری ها در امور و بارندگی دیروز اما مردم حضور بی نظیری در راهپیمایی داشتند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: فقط در یکی از شهرها به علت بارندگی کاهش جمعیت در راهپیمایی داشتیم و در دو استان کشور آمار همانند سال گذشته بود و در ما بقی شهرها بیش از ۴۵ درصد افزایش جمعیت داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همه عوامل دست به دست هم داده بودند که جمعیت کمی در راهپیمایی حضور یابند اما در مجموع به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش جمعیت در راهپیمایی امسال را داشتیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه خاطر نشان کرد: برای بزرگداشت ۴۰ ساله تمامی دستگاه ها همراهی نکردند و در مقایسه با سال های قبل کمترین فعالیت میدانی را از سوی آنها شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: مردم اثبات کردند با اسلام و ولایت فقیه پیوند دارند لکن باید با تمام توان مسئولان صادقانه در خدمت مردم شریف ایران باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد