صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عامل نابسامانی اقتصاد کشور ضعف مدیریتی و عیوب ساختاری است

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه ملت شریف ایران با مشکلات اقتصادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند گفت: وسوسه‌های دشمن، تحریم، ضعف مدیریتی و عیوب ساختاری باعث می‌شوند تا ما در اقتصاد کشور با مشکل مواجه شویم و راه‌کار آن پیگیری اقتصاد مقاومتی و عدم توجه به آدرس‌دهی غلط دشمن است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در آئین […]

کد خبر : 35161 | 6:20 ب.ظ | ۳ اسفند , ۱۳۹۷

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه ملت شریف ایران با مشکلات اقتصادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند گفت: وسوسه‌های دشمن، تحریم، ضعف مدیریتی و عیوب ساختاری باعث می‌شوند تا ما در اقتصاد کشور با مشکل مواجه شویم و راه‌کار آن پیگیری اقتصاد مقاومتی و عدم توجه به آدرس‌دهی غلط دشمن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار کرد: حفظ ماهیت انقلاب و بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب از راه‌کارهای موفقیت در دهه پنجم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ملت شریف ایران با مشکلات اقتصادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند گفت: وسوسه‌های دشمن، تحریم، ضعف مدیریتی و عیوب ساختاری باعث می‌شوند تا ما در اقتصاد کشور با مشکل مواجه شویم و راه‌کار آن پیگیری اقتصاد مقاومتی و عدم توجه به آدرس‌دهی غلط دشمن است.

استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان آستارا با بیان اینکه اقتصاد در جامعه اسلامی هدف نیست بلکه ابزاری جهت رسیدن انسان به تعالی معنوی است افزود: در کشورهای پیشرفته غربی بااینکه اقتصاد حرف اول را می‌زند، اما همین کشورها به دلیل هدفمند نبودن اقتصاد از معنویت خبری نیست.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه جوانان به‌عنوان موتورهای شتاب‌دهنده اقتصاد کشور باید درصحنه حضورداشته باشند تصریح کرد: اقتصادی قوی مانعی بزرگ جهت نفوذ دشمن به مرزهای کشور است و اگر اقتصاد قوی‌تری داشته باشیم وابستگی اقتصادی به کشورهای بیگانه قطع می‌شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه هفت اسفند مصادف با سالروز ولادت با سر سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: زن آن‌قدر مقام دارد که از دامن زن مردم به معراج می‌رود به‌همین‌دلیل در این ایام و طول سال باید قدرشناس زحمات مادران و همسران خود باشیم.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه تقوا را مهم‌ترین عامل بازدارنده در برابر معصیت‌ها است بیان کرد: اگر در زندگی اشتباه کرده‌ایم یا مسیری را به‌اشتباه رفته‌ایم باید بلافاصله توبه کرد و اگر توبه ما از روی اخلاص باشد قطعاً خدا آن توبه را می‌بخشد./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد