صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله مومن، یار و یاور صدیق انقلاب، امام راحل و رهبری بود

شـورای همـاهنـگی تبلیغات اسلامی در پی ارتـحال آیت الله مؤمن، پیام تسـلیتـی صادر کرد. « بسـم الله الـرحمن الـرحیـم» ( إنـا لله و إنا الیـه راجعـون ) قال رسول الله (ص) : ‘ إذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء’ ارتحال جانکاه عالم عامل ، فقیه عادل و مجاهد نسـتوه حضـرت آیت الله […]

کد خبر : 35186 | 12:19 ب.ظ | ۴ اسفند , ۱۳۹۷

شـورای همـاهنـگی تبلیغات اسلامی در پی ارتـحال آیت الله مؤمن، پیام تسـلیتـی صادر کرد.

« بسـم الله الـرحمن الـرحیـم»

( إنـا لله و إنا الیـه راجعـون )

قال رسول الله (ص) : ‘ إذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء’

ارتحال جانکاه عالم عامل ، فقیه عادل و مجاهد نسـتوه حضـرت آیت الله آقای حاج شـیخ محمد مـؤمن قمـی«رحمت الله علیه» ، عضو فقید فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری ، موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

آن عالم وارسته و فاضل و استاد اخلاق که خود از پیشکسوتان و پیشگامان نهضت اسلامی و از مبارزان بصیر انقلابی بودند ، همواره از یاران نزدیک و یاوران دیرین و صدیق حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری « مد ظله العالی » در راه اعتلای اسلام ،آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی تلاشی بی وقفه و مجاهدانه نموده و منشاء خیرات و برکات فراوان و خدمات ارزشمندی شدند.

ایشان از شاگردان برجسته و سرآمد حضرت امام‌خمینی «رحمت الله علیه» و از حامیان جدی نظریه ولایت فقیه بود و در عمل و رفتار سیاسی نیز عالمی ولایتمدار و انقلابی به شمار می رفت که با همراهی و دفاع از حضرت امام «رحمت الله علیه» و انقلاب اسلامی در قبل و بعد از آن با حمایت‌های بی‌دریغ خود از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب در طول سالیان متمادی منشاء اثر بسیار گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رحلت این عالم جلیل القدر و پرهیزگار را به محضر حضرت ولی عصر «عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم» ، حوزه‌های علمیۀ سراسر کشور، ملت مؤمن و قدرشناس ایران اسلامی؛ به ویژه مردم انقلابی قم، بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندان صبر و اجر از خداوند متعال خواستار است.

این شورا، از عموم مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی قم، دعوت می کند تا با حضور گسترده و معنوی خود، در مراسم های تکریم و ترحیم این عالم بزرگوار ، از سال ها مجاهدت ایشان تجلیل کنند.

شــورای همـاهنـگی تبـلیـغات اســلامـی






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد