صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی ایران هویت زن مسلمان را در دنیا احیا کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان به معنای خاص و هویت زن را به معنای عام در دنیا احیا کرد. آیت الله رسول فلاحتی در دیدار صمیمی با خواهران بسیجی سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام والای زن در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) رشت اظهار کرد: بانوان […]

کد خبر : 35202 | 9:12 ق.ظ | ۶ اسفند , ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان به معنای خاص و هویت زن را به معنای عام در دنیا احیا کرد.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار صمیمی با خواهران بسیجی سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام والای زن در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) رشت اظهار کرد: بانوان بسیجی پرچمدار ترویج فرهنگ عزت، اقتدار و معنویت در آحاد جامعه به ویژه بانوان ایران اسلامی و گیلان هستند.
وی به اهداف امام(ره) در وقوع انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲ اشاره کرد و افزود: بزرگ ترین هدف انقلاب اسلامی انسان سازی و به تعبیری تمدن سازی اسلامی است.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه سرنگونی حکومت ۲۵۰۰ ساله رژیم شاهنشاهی نخستین بخش از تمدن سازی اسلامی بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست رژیم ۲۵۰۰ ساله پوشالی شاهنشاهی را از بین ببرد.
آیت الله فلاحتی به زندگی ذلت بار مردم در حکومت شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: رژیم دیکتاتور پهلوی ذره ای ارزش برای کرامت انسانی قائل نبود.

.

انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان را در دنیا احیا کرد/ بانوان بسیجی پرچمدار ترویج فرهنگ عزت، اقتدار و معنویت در جامعه هستند/ زن مسلمان مطالبه گر و آرمان گراست/ روح محافظه کارانه مانع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است

.
وی با بیان اینکه حکومت پهلوی هویت زن مسلمان را از جامعه ایرانی گرفت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان به معنای خاص و هویت زن را به معنای عام در دنیا احیا کرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان به بسترسازی زندگی در سایه اندیشه فمینیسم در رژیم پهلوی اشاره کرد و یادآور شد: در رژیم گذشته زن مسلمان ایرانی هویت خود را از دست داد و هنوز آثار خیانت بار این پدر و پسر را داریم از بین می بریم.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی جایگاه زن را در دنیا تبیین کرد، افزود: مرضیه هاشمی که تربیت شده جامعه غرق در فساد غربی بود اکنون اسلام را به عنوان وسیله ای برای نجات انسان انتخاب کرده است.
وی، زن مسلمان را آرمان گرا و مطالبه گر دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان در جامعه اسلامی را برگرداند.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بستر سیاسی و حاکمیتی برای زن مسلمان آماده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی طلایی ترین دوران زن در قبل و پس از اسلام در جامعه ایرانی است.

.

.

آیت الله فلاحتی به تفاوت های حقوقی بین زن و مرد اشاره کرد و گفت: زن مسلمان در کنار مرد مسلمان می تواند به اهداف خود برسد و این ارمغان انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه زن مسلمان هویت دینی خود را در جامعه اسلامی بازیافته می داند، تصریح کرد: اکنون زن ایرانی در سایه حکومتی زندگی می کند که عصاره زنان مسلمان به ویژه حضرت فاطمه(س) است.
نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دشمن با هزینه های میلیاردی برای از بین بردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز ۲ هزار سایت به طور شبانه روزی علیه نظام جمهوری اسلامی به ویژه شیعه در دنیا فعالیت می کنند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با وجود پیشرفت در عرصه های مختلف هنوز تا رسیدن به اهداف خود فاصله دارد، اظهار کرد: فرهنگ عفت، حجاب و هویت زن باید در جامعه اسلامی ترویج شود و این امر را در سخنرانی های مقام معظم رهبری مشاهده می کنیم.
وی به ترفندهای انتخاباتی بعضی از کاندیداها برای جمع آوری رای اشاره کرد و افزود: بعضی ها برای اینکه در انتخابات رای بیآورند از بی عفتی ها و هنجارشکنی ها حمایت می کنند و این موضوع را خودشان و ما می دانیم.
امام جمعه رشت، خواستار اختصاص اعتبارات مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی توسط متولیان امر شد و بیان کرد: اکنون بودجه فرهنگی کشور در حد نازل است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن برای ترویج ولنگاری در جامعه اسلامی توجیه علمی ارائه می دهد و ابزار آن را فراهم می کند، تصریح کرد: موضوع مذکور از موانع جامعه اسلامی محسوب می شود.
وی، روح محافظه کارانه را مانع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در عرصه میدانی دانست و گفت: برخی به دنبال مانور بی دینی، ترویج بی بندوباری، بی عفتی و ولنگاری فرهنگ غربی در جامعه اسلامی هستند و این امر برای مردم ما سخت است.
نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه وضعیت اقتصادی برای مردم مشکل ایجاد کرده اما نباید آن را تمسک و بهانه ای برای نرسیدن به مقاصد فرهنگی جامعه اسلامی بدانیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد