صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام ۳۰ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اعزام ۳۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان‌نور تا پایان سال خبر داد. سرهنگ مصطفی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، راهیان نور را حرکت مهم فرهنگی برای مقابله با تهدیدهای دشمن دانست و اظهار کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از […]

کد خبر : 35214 | 8:18 ق.ظ | ۷ اسفند , ۱۳۹۷

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اعزام ۳۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان‌نور تا پایان سال خبر داد.

سرهنگ مصطفی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، راهیان نور را حرکت مهم فرهنگی برای مقابله با تهدیدهای دشمن دانست و اظهار کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم اعزام‌ها به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اعزام‌ها به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تا پایان سال حدود ۳۰ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد، یادآور شد: این اعزام‌ها در بخش‌های دانش آموزی، دانشجویی و محلات است.

مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: اعزام‌ها در بخش دانشجویی از ۲۳ بهمن آغاز و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت و براساس برنامه‌ریزی‌ها حدود ۳ هزار دانشجوی گیلانی از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد