صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بازگرداندن عزت زن مسلمان، رکن اصلی کرامت جامعه اسلامی است

بسیج جامعه زنان استان گیلان در بیانیه ای به مناسبت روز عفاف و حجاب آورده است: بازگرداندن عزت و شرافت زن مسلمان به عنوان رکن و عنصر اصلی شرافت و کرامت جامعه اسلامی است.  در این بیانیه آمده است: 21 تیرماه 1314 یادآور یکی از پرافتخار ترین حماسه های ملت غیور و متدین ایران اسلامی […]

کد خبر : 3523 | 7:50 ق.ظ | ۲۵ تیر , ۱۳۹۲

بسیج زنان14

بسیج جامعه زنان استان گیلان در بیانیه ای به مناسبت روز عفاف و حجاب آورده است: بازگرداندن عزت و شرافت زن مسلمان به عنوان رکن و عنصر اصلی شرافت و کرامت جامعه اسلامی است.

 در این بیانیه آمده است: 21 تیرماه 1314 یادآور یکی از پرافتخار ترین حماسه های ملت غیور و متدین ایران اسلامی و در عین حال مظلومترین حماسه ها است .

این بیانیه می افزاید : این روز که از آن به نهضت عفاف و حجاب تعبیر می شود؛ نشانگر هوش و شعور بی نظیر سیاسی و دینی ملتی است که برای حفظ اعتقادات و هویت انسانی و اسلامی خود ایستاده است .

در بخش های دیگری از این بیانیه آمده است : نهضت گوهرشاد از دیدگاه تاریخی واقعه ای است که در اعتراض به سیاست های ضداسلامی رضاخان به خصوص کشف حجاب و پس از بازگشت وی از سفر ترکیه رخ داد ، اما با کمی دقت متوجه می شویم این قیام اولین نهضت دفاع از حقوق زنان و نهضت دفاع از اولین قربانیان هجوم استعمار غرب در ایران بود .

بسیج جامعه زنان استان گیلان در ادامه بیانیه خود آورده است : غرب در مسیر پیاده کردن پروژه بزرگ استعماری خود می بایست جامعه اسلامی را به انحطاط می کشید و درست فهمیده بود که در این مسیر باید قلب این جامعه یعنی زنان را مورد هدف قرار می داد .

این بیانیه می افزاید : غرب می دانست اگر زن مسلمان از خود تهی شود و هویت دینی و انسانی خود را از دست دهد و تنها به کالایی قابل خرید و فروش تبدیل شود ، دیگر مادر و زن مجاهد پروری هم در جامعه اسلامی وجود نخواهد داشت تا سربازان مدافع اسلام و جامعه اسلام را پرورش دهد .

بسیج جامعه زنان استان گیلان ادامه داد: ملت ایران با هوشیاری از نیت شوم غرب یکی از ماندگارترین برگ های تاریخ پرافتخار ایران اسلامی با تقدیم خون خود در مسجد گوهر شاد به ثبت رساند .

در ادامه این بیاینه آمده است : در سال های اخیر به موازات گسترش بدحجابی در جامعه شاهد نقشه های سازماندهی شده استکبار جهانی و همدستانش به شیوه دیگر در جامعه اسلامی هستیم .

این بیاینه می افزاید : باید بدانیم آزادی به شکل غربی آن که موجب تباهی جوانان و خانواده ها می شود؛ ابزار اصلی هجمه به جوامع اسلامی شده و برهمه مسلمانان واجب است تا با ایستادگی و آگاهی بخشی از آزادی های مخرب جلوگیری کنند .

بسیج جامعه زنان در ادامه این بیاینه بر اجرای قانون در حوزه هنجارهای پوشش در فضای جامعه ، مدارس ، دانشگاه ها ، مراکز آموزشی و بویژه سواحل دریا از سوی متولیان فرهنگی کشور و همه کسانی که دغدغه دین و انقلاب دارند تاکید کرد .

در ادامه این بیاینه تاکید شده است : هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب در طول بیست سال گذشته با مفاهیمی مانند تهاجم فرهنگی ، شبیخون و قتل عام فرهنگی ، ناتوی فرهنگی و سرانجام جنگ نرم این مهم را یادآوری کرده و هوشیاری جامعه و مسئولان را در برابر این شیوه تهاجم خواستار شدند .

تاکید بر نقش صدا وسیما در ترویج و نهاینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب ، اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور ، جلوگیری از ورود تولیدات مروج فرهنگ ضد عفاف و برخورد قانونی و منطقی نیروی انتظامی با قانون شکنان از دیگر مواردی بود که در این بیاینه بر آن تاکید شد .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد