صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهید «حسین املاکی»؛ ‌از نمادهای افتخار برای مردم گیلان ‌

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان شهید املاکی را یکی از نمادهای افتخار برای مردم این استان دانست و گفت: نشان دادن ابعاد مهم ایثار شهید املاکی و تمامی شهدای این مرز و بوم به بهترین و مؤثرترین شکل ممکن به مردم باید سرلوحه کار متولیان فرهنگی باشد. به گزارش ایکنا، عبدالله پاکاری،‌ […]

کد خبر : 35448 | 2:10 ب.ظ | ۲۷ اسفند , ۱۳۹۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان شهید املاکی را یکی از نمادهای افتخار برای مردم این استان دانست و گفت: نشان دادن ابعاد مهم ایثار شهید املاکی و تمامی شهدای این مرز و بوم به بهترین و مؤثرترین شکل ممکن به مردم باید سرلوحه کار متولیان فرهنگی باشد.

به گزارش ایکنا، عبدالله پاکاری،‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، ۲۶ اسفندماه در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم سالروز شهادت سردار شهید «حسین املاکی»، فرهنگ ایثار و شهادت را یک فرهنگ حیاتی دانست و اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا باعث انعکاس درست این فرهنگ می‌شود.

وی شهید املاکی را یکی از نمادهای افتخار برای مردم گیلان دانست و افزود: نشان دادن ابعاد مهم ایثار شهید املاکی و تمامی شهدای این مرز و بوم به بهترین و مؤثرترین شکل ممکن به مردم باید سرلوحه کار و از دغدغه‌های مهم متولیان فرهنگی باشد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه آخرین شهید استان یعنی شهید «حسین جوینده» که ۲۲ اسفندماه امسال در حین ماموریت آموزشی به شهادت رسید نیز تحت تأثیر فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت قرار داشت، تصریح کرد: شهدای ما مخلصانه در راه شهادت قدم نهادند و لذا شناساندن درست آنان به جامعه به تقویت روحیه ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ والا در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان کمک شایانی می‌کند.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه به دنبال برگزاری مطلوب‌تر مراسم سالگرد شهید املاکی به دنبال تدوین برنامه‌های ویژه هستیم، یادآور شد: مراسم یادواره شهید «حسین املاکی» در ۹ فروردین ۹۸، همزمان با سالروز شهادت این سردار همیشه قهرمان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در پنجمین روز از فروردین‌ماه سال ۹۸ بر سر مزار شهید املاکی در کولاک‌محله شهرستان لنگرود، برگزاری همایش ائمه جمعه استان جهت معرفی و اطلاع‌رسانی، انجام مسابقات فرهنگی – هنری با محوریت سردار شهید املاکی و پخش تله‌فیلم از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم می‌باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد