صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکا با کوچک‌ترین حرکتی پاسخ سختی را از سپاه پاسداران دریافت می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آمریکایی‌ها از قدرت ما اطلاع داشته و جرئت انجام هیچ حرکت نظامی را علیه ما ندارند زیرا می‌دانند با کوچک‌ترین اقدامی با واکنش سخت ما مواجه می‌شوند. به گزارش تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم اعلام حمایت ائمه جمعه، روحانیون و طلاب استان گیلان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با […]

کد خبر : 35669 | 11:38 ق.ظ | ۲۳ فروردین , ۱۳۹۸

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آمریکایی‌ها از قدرت ما اطلاع داشته و جرئت انجام هیچ حرکت نظامی را علیه ما ندارند زیرا می‌دانند با کوچک‌ترین اقدامی با واکنش سخت ما مواجه می‌شوند.

به گزارش تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم اعلام حمایت ائمه جمعه، روحانیون و طلاب استان گیلان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه سپاه پاسداران از روحانیت فاصله نمی‌گیرد اظهار داشت: حیات سپاه پاسداران به روحانیت مرتبط بوده و روحانیت جزء تفکرات سپاه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم در حقیقت  سلاح سپاه پاسداران بوده و امام راحل نیز جهت حفظ انقلاب اسلامی، دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند عنوان کرد: پاسداری از انقلاب از وظایف سپاه پاسداران است و انقلاب ما نیز حاصل زحمات پیامبر اکرم(ص) در گذشته تاریخ نیز بود.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: در راستای تشکیل و ترویج دین اسلام در دنیا و شکل‌گیری انقلاب اسلامی در ایران، خون‌های زیادی ریخته شده است و ما نیز پاسدار خون شهدایی که جان و مال خود را فدای این انقلاب کردند، هستیم و اثرات و برکات خون شهدا همواره ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در اوج مشکلات و فشارهای اقتصادی قرار داریم اما کمک‌های مردمی به هم‌وطنان سیل‌زده و آسیب‌دیده بسیار ستودنی بود و در این راستا مردم عزیز گیلان نیز لوازم خانگی نزدیک به ۳۰۰ خانوار سیل‌زده و آسیب‌دیده را تأمین کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه “ما برای روبه‌رو شدن با آمریکایی‌ها و رژیم ظالم و کودک‌کش آل‌سعود لحظه‌شماری می‌کنیم” گفت: آمریکایی‌ها از قدرت ما اطلاع داشته و جرئت انجام هیچ حرکت نظامی را علیه ما ندارند زیرا می‌دانند با کوچک‌ترین اقدامی با واکنش سخت ما مواجه می‌شوند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به فشارهای مختلف و مشکلات اقتصادی موجود در سطح جامعه خاطرنشان کرد: مسئولان باید در راستای حل مشکلات اقتصادی موجود در جامعه تلاش کنند و سعی شود تا این مشکلات سریع‌تر برطرف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اقدامات عملی مخلصانه، ولایتمدارانه، استکبارستیزانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان خشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را برانگیخته است.

ستار علیزاده با ابراز اینکه سپاه محبوب ملت ایران است افزود: قشر روحانیت، اقدام خصمانه و کینه‌توزانه منفورترین دولت دنیا یعنی ایالات‌ متحده آمریکا در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان گروه تروریستی را محکوم می‌کند.

وی با بیان اینکه سرکردگان رژیم تروریستی آمریکا در حقیقت احمق، وحشی و دیوانه هستند گفت: بی‌تردید این حرکت بی‌شرمانه باعث شکست‌های پی‌‌درپی و محو کامل آن یاغیان جهانی می‌شود و همچنین افزایش محبوبیت بیشتر پاسداران جان‌برکف در دنیای امروز را به‌همراه دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد