صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عقده‌گشایی ترامپ محصول ۴۰ سال حقارت دولت تروریسم آمریکا است

اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران حماقت ترامپ را نشان می دهد و امروز هوشیاری سردار سلیمانی ها، دولتی ها و مجلسی ها موجب شد که دشمن نتواند خواب خود را تعبیر کند‌. حجت الاسلام «سید جواد سلیمانی» در همایش گرامیداشت روز پاسدار که امروز (پنج‌شنبه،۲۲ فروردین) در سالن اجتماعات سردار شهید حسین […]

کد خبر : 35673 | 9:39 ق.ظ | ۲۳ فروردین , ۱۳۹۸

اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران حماقت ترامپ را نشان می دهد و امروز هوشیاری سردار سلیمانی ها، دولتی ها و مجلسی ها موجب شد که دشمن نتواند خواب خود را تعبیر کند‌.

حجت الاسلام «سید جواد سلیمانی» در همایش گرامیداشت روز پاسدار که امروز (پنج‌شنبه،۲۲ فروردین) در سالن اجتماعات سردار شهید حسین املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: دولت آمریکا جایگاه تروریست ترین دولت معاصر قرن ۲۱ است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به بیانات رهبری در اول عید ۹۸ که در سال جاری از دل مشکلات و غصه‌های مردم، فرصت‌های کم‌نظیری خلق خواهد شد”، افزود: عقده آمریکا از سپاه قابل اندازه‌گیری نیست و این اقدام آمریکا شتاب‌زده نبوده و عقده ناکامی ۴۰ سال حماقت است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: حماقت درجه یک آمریکا موجب شد سپاه محبوب‌تر شود و عقده‌گشایی ترامپ محصول ۴۰ سال حقارت دولت تروریسم آمریکاست.

وی سپاه پاسداران را ضربه‌گیر تحریم‌های آمریکا در دوره چهل ساله انقلاب عنوان و تصریح کرد: حمایت‌های دولت و رئیس جمهور از سپاه نشان‌دهنده درهم تنیدگی ارکان نظام است و هوشیاری سردار سلیمانی‌ها و دولتی‌ها و مجلسی‌ها موجب شد که دشمن نتواند خواب خود را تعبیر کنند‌.

امام جمعه لنگرود ادامه داد: سرفصل مهم‌ترین اقدام ترامپ این بود که سپاه پاسداران همچون خاری در چشم آمریکا توانسته کمربند امنیت منطقه و ترویج گفتمان مقاومت باشد و غافل از اینکه امروز سپاه پاسداران آنقدر بر دل‌ها حکومت کرده که توانسته از همه اینها عبورو  الگوی منطقه‌ای و فرامنطقه ای آزادگان جهان باشد‌.

وی با اشاره به تجربه گرانقدر در مذاکرات و تعامل با اروپا و اینکه اقدامات باید عملی باشد، تصریح کرد: فعالیت‌های فردی نمایندگان ایده‌آل است اما تلاش‌های جمعی برای به خاک مالیدن دماغ آمریکا کم است  و مجلس باید پرشور و با اقدامات عملی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند و در سال رونق تولید به جوانان و ایده‌های این قشر بیشتر اهمیت دهد./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد