صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکا از اقتدار سپاه عصبانی شده است

امام جمعه بندر آستارا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، عامل انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه است و همین امر باعث عصبانیت آمریکا شده است. حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا افزود: قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی نشانگر عجز آمریکاست و […]

کد خبر : 35734 | 2:59 ب.ظ | ۲۳ فروردین , ۱۳۹۸

امام جمعه بندر آستارا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، عامل انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه است و همین امر باعث عصبانیت آمریکا شده است.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا افزود: قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی نشانگر عجز آمریکاست و این نهاد مقدس در عرصه های نظامی، سیاسی، جهادی و اقتصادی پیشرو است.
وی اضافه کرد: بیداری اسلامی و استکبار ستیزی در کشورهای یمن، بحرین، عراق و عربستان مدیون سپاه است و رئیس جمهوری آمریکا با اقدام نسنجیده خود، خوش خدمتی خود به رژیم صهیونیستی را نشان داد و مردم ایران اسلامی به این امر آگاه هستند.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل اقتدار نظام، بصیرت و ایستادگی مردم در برابر ظلم است و خدمات این نهاد مقدس در رفع محرومیت و ساخت خانه برای نیازمندان در کشور قابل تقدیر است.
خطیب جمعه آستارا با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: باید از ظرفیت جوانان جهت توسعه و آبادانی کشور استفاده شود و اعتماد به نیروی جوان، راهگشای بسیاری از مسائل خواهد بود.
حافظ نیا با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش، از خدمات نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیر کرد.
نمازگزاران آستارا پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، به منظور محکومیت اقدام اخیر آمریکا و جهت حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، از مقابل مصلی تا چهار راه حکیم نظامی این شهر، با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی کردند./ ایرنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد