صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن رمضان براي اولين بار در گيلان برگزار مي‏ شود

مديرکل کميته امداد امام خمینی (ره) گيلان گفت: جشن رمضان از دهم ماه مبارک رمضان به مدت 15 شب در گيلان آغاز مي‏ شود. حسین علی‏محمدی با اعلام اينکه امسال از دهم ماه مبارک رمضان، جشن رمضان براي اولين بار در استان گيلان اجرايي مي شود گفت: اين جشن از دهم تا بيست و پنجم ماه […]

کد خبر : 3577 | 8:51 ق.ظ | ۲۶ تیر , ۱۳۹۲

علیمحمدی11

مديرکل کميته امداد امام خمینی (ره) گيلان گفت: جشن رمضان از دهم ماه مبارک رمضان به مدت 15 شب در گيلان آغاز مي‏ شود.

حسین علی‏محمدی با اعلام اينکه امسال از دهم ماه مبارک رمضان، جشن رمضان براي اولين بار در استان گيلان اجرايي مي شود گفت: اين جشن از دهم تا بيست و پنجم ماه رمضان در پارک قدس شهر رشت و با حضور مردم و مددجويان آغاز مي شود و تا بيست و پنجم اين ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اين جشن علاوه بر نمايشگاه دستاوردهاي مددجويان که در 30 غرفه در معرض ديد عموم گذاشته مي‏ شود 3 ايستگاه حامي يابي براي ايتام تحت حمايت اين نهاد نيز برپا مي‏ شود که نيکوکاران مي‏ توانند با مراجعه به اين ايستگاه‏ها حمايت ايتام را بر عهده بگيرند.

علي‏محمدي با اشاره به اينکه در حال حاضر 22 هزار و 590 حامي از 5 هزار و 570 يتيم تحت حمايت کميته امداد گيلان حمايت مي‏کنند تصريح کرد: در ماه رمضان سال گذشته حاميان گيلاني مبلغ 2 ميليارد و 780 ميليون ريال در قالب کمک نقدي و غيرنقدي به ايتام تحت حمايت کميته امداد گيلان کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان 400 هزار نفر از مددجويان و نيازمندان در سراسر استان با هزينه‏ ي 28 ميليارد ريالي از منابع خيرين و نيکوکاران اطعام افطاري داده مي شوند که از اين تعداد، 100 هزار نفر در شب ميلاد امام حسن مجتبي(ع) بر سر سفره‏ ي افطاري خواهند نشست.

علی محمدی تصریح کرد: مردم نيکوکار گيلان در ماه رمضان سال گذشته مبلغ 29 ميليارد و 459 ميليون ريال در قالب طرح هاي مختلف به نيازمندان اين استان مساعدت کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد