صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، وظیفه دینی و انقلابی همه است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: فعالیت همه مردم و مسوولان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، به عنوان وظیفه دینی و انقلابی محسوب می شود و باید مورد توجه جدی قرار گیرد. نصرت الله لطفی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل […]

کد خبر : 35853 | 7:50 ق.ظ | ۵ اردیبهشت , ۱۳۹۸

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: فعالیت همه مردم و مسوولان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، به عنوان وظیفه دینی و انقلابی محسوب می شود و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نصرت الله لطفی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل ستاد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: هر کدام از ستادها باید وظیفه خود را در راستای تحقق این امر مهم انجام دهند.

وی گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی، ساختار ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دور از نگاه دولتی و با طراحی جدید ارائه شد تا همه ارکان و چهره های نظام در آن سهیم باشند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: فعالیت های سال گذشته این ستاد نشان داد که می توان با وجود اختلاف سلیقه و بدون نگاه دولتی، حزبی و قشری در یک جا جمع شد.
وی بیان کرد:همه عوامل دست به دست هم داده بودند تا این مراسم به خوبی برگزار نشود اما ملت ایران باشکوه ترین حماسه در نوع خود را برگزار کردند.
لطفی تصریح کرد: مردم ایران به رغم همه مشکلات معیشتی و دشمنی های آمریکا، در برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی اوج بلوغ و پختگی خود را به نمایش گذاشتند.
وی گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی نه تنها راهپیمایی ۲۲ بهمن را با شکوه تمام برگزار کردند بلکه همه مناسبت های سال ۹۷ از جمله حماسه ۹ دی و روز قدس با شکوهتر از ۳۹ سال گذشته برگزار شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که همه ما باید قدرشناس این مردم فهیم، زمان شناس و دشمن شناس و رهبری حکیم باشیم اظهار داشت:برای اولین بار در کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰ هزار روستای کشور هم برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور ‘بیانیه گام دوم انقلاب’ به تبیین دستاوردها و مسیر طی ‌شده در چهار دهه‌ گذشته پرداخته و توصیه ‌هایی اساسی به ‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه کردند.
همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با حضور امام جمعه، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و شماری از مدیران، مسئولان دستگاه های اجرائی و مدیران رسانه ها در دفتر امام جمعه اصفهان برگزار شد.
در این مراسم از خدمات و تلاش های مدیران و مسوولان شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانها و رسانه ها فعال استان تجلیل شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد