صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ضیافت اندیشه فرصتی برای وحدت حوزه و دانشگاه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید در ماه رمضان را فرصت مناسبی برای تبادل اندیشه اساتید و وحدت حوزه و دانشگاه دانست. حسن بهبودی در مراسم طرح ضیافت اندیشه در سالن همایش دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت، خودسازی را لازمه زندگی انسان دانست. وی اظهار کرد: برای سومین سال متوالی […]

کد خبر : 3590 | 1:24 ب.ظ | ۲۹ تیر , ۱۳۹۲

بهبودی11

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید در ماه رمضان را فرصت مناسبی برای تبادل اندیشه اساتید و وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

حسن بهبودی در مراسم طرح ضیافت اندیشه در سالن همایش دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت، خودسازی را لازمه زندگی انسان دانست.

وی اظهار کرد: برای سومین سال متوالی از سوی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، طرح ضیافت اندیشه استادان به منظور معرفت‌افزایی اساتید در دانشگاه پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار می‌شود. سال گذشته این طرح با مشارکت دانشگاه گیلان و حضور اساتید و دانشجویان برگزار شده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان کلاس درس محسوب نمی‌شود، افزود: این طرح هم‌اندیشی اساتید است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح اساتیدی از رشته‌های مختلف علوم پزشکی با توانمندی‌های مختلف حضور دارند که با اجرای طرح ضیافت از فضای معنوی ماه مبارک رمضان استفاده کرده دور هم جمع می‌شوند و به تبادل افکار و اندیشه‌های خود می‌پردازند.

بهبودی، با اشاره به اینکه انسان در هر شرایطی که باشد نیازمند بحث‌های معرفتی است، یادآور شد: در تمام رشته‌های پزشکی، صنعتی و تکنولوژی مباحث معرفتی وجود دارد.

وی متذکر شد: گاهی فعالیت در رشته‌ای خاص موجب می‌شود که کمتر به مباحث معرفتی بپردازیم و هر کدام از اساتید در رشته فعالیت خود خبره هستند اما با وجود رشد فزاینده علمی که در افراد ایجاد شده کوتاهی‌ها و نواقصی در مباحث اجتماعی و فرهنگی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اذعان کرد: اجرای طرح ضیافت اندیشه فرصت مناسبی برای برطرف شدن کمبودهای اجتماعی و فرهنگی، تبادل اندیشه اساتید و پیوند حوزه و دانشگاه است.

وی با بیان اینکه پیوند و ارتباط بین حوزه و دانشگاه باید مستمر باشد متذکر شد: امیدواریم با اجرای طرح ضیافت اندیشه علاوه بر رشد فزاینده علمی شاهد معرفت‌افزایی در بین اساتید باشیم.

در مراسم مذکور از دست‌اندرکاران اجرای طرح ضیافت اندیشه قدردانی شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد