صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جنگ نرم مهمترين راهبرد دشمن عليه جمهوري اسلامي است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جنگ نرم مهمترين راهبرد دشمن عليه جمهوري اسلامي است، گفت: در شرایط کنونی دنياي غرب بر دامنه و شدت جنگ نرم خود در هر يک از سه قلمرو اقتصادي، سياسي و فرهنگي افزوده است. سردار هامون محمدی عصر شنبه در جمع بسیجیان استان افزود: با تدبير و هوشیاری […]

کد خبر : 3597 | 11:32 ق.ظ | ۳۰ تیر , ۱۳۹۲

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جنگ نرم مهمترين راهبرد دشمن عليه جمهوري اسلامي است، گفت: در شرایط کنونی دنياي غرب بر دامنه و شدت جنگ نرم خود در هر يک از سه قلمرو اقتصادي، سياسي و فرهنگي افزوده است.

سردار هامون محمدی عصر شنبه در جمع بسیجیان استان افزود: با تدبير و هوشیاری باید دامنه و سطح اين نوع جنگ و نيز مباني و ابعاد جنگ نرم، باز شناخته شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبري در دو دهه پس از دوران دفاع مقدس هشت ساله ملت ايران، مهمترين راهبرد دشمن عليه جمهوري اسلامي را جنگ نرم معرفي و با ادبيات بسيار عالي و روشنگرانه به خوبي اين جنگ را تبيين فرموده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت:  تهاجم فرهنگی دشمن با گذشته تفاوت بسیار دارد و شکل جدیدی پیدا کرده است بنابراین برای مقابله با این مهم باید با شناخت و آگاهی کامل عمل کرد.

وی اظهارداشت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا با همه توان خود در برابر تاثیر جمهوری اسلامی ایران بر جهان اسلام، به جد و جهد مشغول است.

سردار محمدی عنوان کرد: از آنجا که ایران اسلامی امروزه در منطقه خاورمیانه و نظام بین‌الملل به قدرتی کم‌نظیر تبدیل شده است بنابراین از دید کارشناسان سیاسی کشورهای غربی دیگر نمی‌توان با یورش نظامی و جنگ سخت این کشور را سرنگون کرد بلکه تنها راه مقابله با نظام جمهوری اسلامی پیگیری مکانیسم‌ های جنگ نرم و به کارگیری تکنیک‌ های عملیات روانی است.

وی ادامه داد: جنگ نرم در برابر جنگ سخت در حقیقت شامل هرگونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه‌ای که جامعه،گروه و یا گروه های هدف را نشانه می‌گیرد و بدون جنگ، درگیری نظامی و گشوده شدن آتش، رقیب را به انفعال یا شکست وامی‌دارد.

فرمانده سپاه گیلان یادآورشد: جنگ رایانه‌ای، اینترنتی، براندازی نرم، راه‌اندازی شبکه‌ های رادیویی و تلویزیونی و شبکه‌سازی از مصادیق جنگ نرم هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد